Vereniging

Oproep kandidaatstelling partijbestuur

17 oktober 2019

We zoeken leden die niet op elke Haagse mediastorm springen, maar verankerd zijn in onze samenleving. Niet enkel gericht de politiek actualiteit, maar op de langetermijnvisie van de sociaaldemocratie.

Profielschets Beroepscommissie 2020-2024

17 oktober 2019

De Beroepscommissie doet uitspraak over de haar voorgelegde kwesties en kan desgewenst aanbevelingen doen over verbetering van de procedure die  gevolgd is

Profielschets PES-Congresdelegatie

17 oktober 2019

De PES-congresdelegatie levert een inhoudelijke bijdrage aan deze PES discussies en bereidt, in goed overleg met de Internationaal Secretaris, de inbreng vanuit de PvdA voor.

Europa richting een duurzame toekomst

16 oktober 2019 door Frans Timmermans

Europa definitief op het pad richting een duurzame toekomst zetten, voor een schoner milieu, de gezondheid van ons allemaal, en de bescherming van onze planeet, ook voor degenen die na ons komen. En we moeten iedereen daarbij meenemen. Dat is in de kern de opdracht van de Green Deal, waarvoor ik in de nieuwe Europese

Denkend aan Ella

9 oktober 2019

Ella was een oprechte bevlogen, hardwerkende sociaaldemocraat. We zijn haar dankbaar en zullen haar niet vergeten.

Zeker zijn van een eerlijke toekomst

16 juli 2019 door Nelleke Vedelaar

Ik ga met een positief gevoel de zomer in. Een groeiend aantal Nederlanders kiest voor onze partij. Dat laten niet alleen de laatste verkiezingen en peilingen zien, ik merk het ook in de gesprekken die ik om mij heen met mensen voer. In de winkel, op school, op de werkvloer. Overal waar we elkaar ontmoeten.