Vereniging

PvdA op de ‘zilveren’ 50PlusBeurs 2017

14 september 2017

Ook dit jaar is de PvdA met een kraam aanwezig op de 50PlusBeurs van 19 t/m 23 september in de Jaarbeurs in Utrecht. De voorbereiding en organisatie is grotendeels in handen van de coördinatiegroep van het Ouderen Netwerk PvdA. Wie in of bij de kraam namens de PvdA bezoekers aan de beurs te woord wil

MijnPvdA wordt vernieuwd

29 augustus 2017 door De Redactie

Op dit moment ondergaat MijnPvdA een flinke transitie. Neem gerust alvast een kijkje op het vernieuwde https://mijnpvda.pvda.nl. Let op: iedereen moet eerst z’n account activeren. We raden je aan hetzelfde wachtwoord te gebruiken als bij het “oude MijnPvdA”, omdat sommige functionaliteiten nog even op het “oude MijnPvdA” wordt aangeboden. En daar moet je ook inloggen. Het

Profielschets en procedure verkiezing voorzitter PvdA

27 augustus 2017 door De Redactie

In onderstaande staat de profielschets en de procedure beschreven voor de verkiezing van de nieuwe voorzitter.

De PvdA opent door het hele land regionale actiecentra

26 augustus 2017

De komende maanden zullen verspreid door het land vier regionale actiecentra geopend worden van waaruit de PvdA werkt aan acties, debatten organiseert en het ombudswerk verzorgt. Deze actiecentra zullen liggen in het noorden, oosten, westen en zuiden van Nederland. Het partijbureau vestigt zich op de Rijswijkseweg, aan de rand van de Haagse Schilderswijk.

Tussentijdse wisseling bestuursleden

11 juli 2017

In de voorbije weken hebben we afscheid genomen van twee bestuursleden: Anne de Rooij en Randy Martens hebben aangegeven hun plek in het partijbestuur vervroegd ter beschikking te stellen om zich te kunnen richten op andere werkzaamheden.

In memoriam: Annie Brouwer

20 mei 2017 door Hans Spekman

Annie was een ongelooflijk sterke vrouw, tot op het allerlaatst. Namens de PvdA wens ik haar familie, vrienden en nabestaanden veel sterkte met dit verlies.