Vereniging

John Kerstens in Tweede Kamer na overstap Dijksma

22 mei 2018 door De Redactie

John Kerstens neemt eind deze maand plaats in de Tweede Kamer namens de PvdA wanneer Sharon Dijksma haar overstap maakt naar Amsterdam.

Sharon Dijksma voorgedragen als wethouder Amsterdam

17 mei 2018 door De Redactie

De PvdA in Amsterdam heeft Tweede Kamerlid Sharon Dijksma gevraagd om wethouder te worden in Amsterdam.

Voordracht partijbestuursleden

16 mei 2018

Een onafhankelijke adviescommissie kandidaatstelling, onder voorzitterschap van Mei Li Vos, is gekomen tot de volgende voordracht.

Club Rood – Rotterdam

15 maart 2018

Kijk hier Club Rood – Rotterdam terug Onder leiding van Jet Sol gingen verschillende gasten met elkaar in gesprek over zeker zijn van een goed inkomen en eerlijk werk. Over hun successen, maar ook waar het knelt: om een leuke baan te vinden of om de juiste vakmensen te vinden voor een vacature. Te gast

Gezocht: nieuwe leden voor het partijbestuur

5 maart 2018 door De Redactie

Update: de inschrijftermijn is gesloten. De PvdA zoekt zes sterke bestuursleden: vier algemeen bestuursleden (termijn van 4 jaar), een vice-voorzitter (termijn van 2 jaar, in functie gekozen en vervangt de voorzitter bij afwezigheid) en een internationaal secretaris (termijn van 2 jaar, in functie gekozen). De functie van internationaal secretaris vergt dusdanig specifieke kennis dat hiervoor

Club Rood – Eindhoven

5 maart 2018

TERUGKIJKEN! De derde editie van Club Rood stond onder leiding van Lucille Werner. Te gast waren onder andere Wim Daniëls (schrijver en taalkundige), Maarten Steinbuch (hoogleraar Robotica TU Eindhoven) en Toon Gerbrands (directeur PSV).