Vereniging

Profielschets en procedure verkiezing voorzitter PvdA

12 juli 2017 door De Redactie

In onderstaande staat de profielschets en de procedure beschreven voor de verkiezing van de nieuwe voorzitter.

Tussentijdse wisseling bestuursleden

11 juli 2017

In de voorbije weken hebben we afscheid genomen van twee bestuursleden: Anne de Rooij en Randy Martens hebben aangegeven hun plek in het partijbestuur vervroegd ter beschikking te stellen om zich te kunnen richten op andere werkzaamheden.

In memoriam: Annie Brouwer

20 mei 2017 door Hans Spekman

Annie was een ongelooflijk sterke vrouw, tot op het allerlaatst. Namens de PvdA wens ik haar familie, vrienden en nabestaanden veel sterkte met dit verlies.

In memoriam: Elske ter Veld

18 mei 2017

Op 14 mei 2017 overleed op 72-jarige leeftijd Elske ter Veld. Een scherpe, warme, Groningse ‘rooie vrouw’. Tussen 1981 en 1989 was ze Tweede Kamerlid. Initiatiefrijk, vastberaden en met zeer veel dossierkennis zette zij zich in voor sociale zekerheid.  Én emancipatie. Emancipatie zat in haar genen. Niks was voor haar zo vanzelfsprekend als de gelijkheid

Rooie Vrouwen in de PvdA zoekt nieuwe bestuursleden!

10 mei 2017 door De Redactie

De Rooie Vrouwen in de PvdA zoeken acht actieve en bevlogen mensen. De Rooie Vrouwen in de PvdA zoeken actieve en bevlogen mensen die het bestuur komen versterken en die zich willen inzetten voor de partij en dan met name op het gebied van emancipatie en vrouw gerelateerde onderwerpen. We doen het voor én met vrouwen

In memoriam: Ad Oele

28 april 2017 door De Redactie

Ad Oele (1923 – 2017), loyaal en onafhankelijk tegelijk.