Vereniging

In memoriam: Bonno Spieker

3 april 2017 door De Redactie

Bonno Spieker is woensdag 29 maart in Delfzijl overleden. Hij was 81 jaar oud. Spieker was van 1977 tot 1994 voor de PvdA lid van de Tweede Kamer. Daarvoor was hij vier jaar Statenlid in Groningen en daarna nog een periode raadslid in de gemeente Delfzijl. Bonno Spieker kwam in de Kamer toen de PvdA

Van het partijbestuur: stappen na 15 maart

17 maart 2017 door Hans Spekman

We delen de wens om de klap te verwerken én eensgezind te bouwen aan de toekomst. Met elkaar. Met ruimte voor de noodzakelijke vernieuwing en verandering. Op mijn voorstel is het partijbestuur voornemens om een drietal zaken te ondernemen:

In memoriam Ep Wieldraaijer

22 februari 2017

Donderdag 16 februari overleed Ep Wieldraaijer. Ep is vele jaren actief geweest voor de PvdA. Hij was lid van de Tweede Kamer, lid van het Europees Parlement, wethouder, burgemeester en actief PvdA lid. Hij was een sociaal democraat in hart en nieren.

Toespraak Gerdi Verbeet

15 januari 2017 door De Redactie, Gerdi Verbeet

Bekijk hier de toespraak van Gerdi Verbeet op het PvdA verkiezingscongres.

Afscheidswoord Diederik Samsom

15 januari 2017 door De Redactie

Weersta de verleiding van de makkelijke megafoonpolitiek. Blijf trouw aan onze bekering tot het zondig ras der reformisten, die Den Uyl ooit opbiechtte, zei Diederik Samsom.

Toespraak Ahmed Aboutaleb

14 januari 2017 door De Redactie

“Van het uitsluiten van mensen is nooit een land beter geworden.” Dat zei burgemeester Ahmed Aboutaleb op het PvdA-verkiezingscongres.