Vereniging

Doorzetter en uitgesproken sociaaldemocraat

21 maart 2020

Afgelopen vrijdag overleed onverwachts Harry van den Bergh, oud Internationaal Secretaris van de PvdA, voormalig Tweede Kamerlid en oud gemeenteraadslid in Amstelveen.

Geniale reuzenvriend

16 februari 2020

Mijn geniale grote vriend Erik Van Bruggen is niet meer. Erik was een man met een groot hart.

Over Hemelbestormers, veerkracht & optimisme

13 januari 2020

Op zijn 21e werd Habtamu de Hoop twee jaar geleden raadslid van de gemeente Súdwest-Fryslân. Habtuma is nog steeds het jongste raadslid in Friesland. In die functie en als lid van de PvdA heeft hij veel vragen, zoals hoe betrek je jongeren beter bij de politiek en hoe ziet de toekomst van onze partij eruit?

Een dag met Marcouch

13 januari 2020

Wilders kwam hem persoonlijk welkom heten in Arnhem – ‘deze man willen we hier niet’. Maar die tijd ligt lang achter ons. Ahmed Marcouch is de burgervader van Arnhem. De man die veteranen alsnog een plek geeft op de Airborne herdenking, die alle verenigingen in de stad bezoekt en wordt toegejuicht door Vitesse-supporters als hij

Het vertrouwen is weer terug

13 januari 2020

Legendarisch parlementair journalist Max van Weezel overleed op 11 april 2019. De maanden voor zijn dood sprak hij regelmatig met Lodewijk Asscher. De band die dochter Natascha van Weezel daardoor heeft met Lodewijk Asscher resulteert in een mooi gesprek tussen de journaliste en de politicus. Op de ochtend van 11 april 2019 stond Michiel Zonneveld,

Dit zijn onze commissies voor het verkiezingsprogramma en de kandidaatstelling Tweede Kamer

11 december 2019

Het partijbestuur heeft de programmacommissie en de adviescommissie kandidaatstelling voor de Tweede Kamerverkiezingen bekendgemaakt.