Congres

7 oktober 2017 door De Redactie

De livestream, het beeldverslag en de speeches. Hier vind je alles over het PvdA congres in Nieuwegein.

Definitief programma vastgesteld

31 januari 2017 door De Redactie

Op het verkiezingscongres hebben we ons definitieve programma vastgesteld. lees het programma en bekijk alle aangenomen moties en amendementen.

Toespraak Lodewijk Asscher

15 januari 2017 door De Redactie, Lodewijk Asscher

“Wij laten de bangmakers niet bepalen wie bij ons hoort en wie niet. Nederland is van ons allemaal.” Dat zei lijsttrekker Lodewijk Asscher op het PvdA verkiezingscongres.

Toespraak Gerdi Verbeet

15 januari 2017 door De Redactie, Gerdi Verbeet

Bekijk hier de toespraak van Gerdi Verbeet op het PvdA verkiezingscongres.

Nieuwe samenstelling beroepscommissie

15 januari 2017

Het Congres heeft ingestemd met de voordracht van het partijbestuur voor de vernieuwde samenstelling van de beroepscommissie. De beroepscommissie doet bindende uitspraken in beroep in geval van royement, alsmede in die gevallen waarvan de beslissing in beroep door de statuten en reglementen aan haar is opgedragen. De commissie bestaat uit vijf leden die door het

Afscheidswoord Diederik Samsom

15 januari 2017 door De Redactie

Weersta de verleiding van de makkelijke megafoonpolitiek. Blijf trouw aan onze bekering tot het zondig ras der reformisten, die Den Uyl ooit opbiechtte, zei Diederik Samsom.