Congres

Ga aan de slag of uit de weg

21 januari 2019 door Lodewijk Asscher

Ik zeg tegen dit kabinet: Kies voor mensen of verlies alle steun. Kies voor onze toekomst of jullie zijn voltooid verleden tijd Ga aan de slag of ga uit de weg. De PvdA komt eraan!

Solidariteit is essentieel

21 januari 2019 door Frans Timmermans

Lees en bekijk hier de congresspeech van Frans Timmermans terug.

Wij zijn de arbeidersbeweging, laat je niet vertellen dat het anders is

21 januari 2019 door Nelleke Vedelaar

Lees en bekijk hier de congresspeech van Nelleke Vedelaar terug

Congresspeech Lodewijk Asscher

16 juni 2018 door De Redactie

Gesproken woord geldt Partijgenoten, Soms overvalt het je. Moet je opeens denken aan iemand die je mist.  Die belangrijk voor je was. We kennen het allemaal. Het verkeer raast steeds iets trager om je heen, en bijna verwonderd door je verdriet kijk je om je heen. Je hoort zijn of haar stem weer even. En

De Internationale

16 juni 2018 door De Redactie

Spoken word artist Christopher Blok heeft De Internationale in een geweldig nieuw jasje gestoken, speciaal voor ons congres.

Congresspeech Nelleke Vedelaar

16 juni 2018 door De Redactie

Gesproken woord geldt Daar zit Stef. Stef is lijsttrekker van PvdA Echt-Susteren. Dat is in Midden-Limburg, niet bepaald een gebied waar we traditioneel sterk scoren. We zaten daar de afgelopen jaren niet in de gemeenteraad. En opeens was daar een jongen van 21 lijsttrekker. Maar Stef is geen politicus. Stef is vooral een inwoner van