Over mij

Als wethouder Zorg, Wonen, Armoedebestrijding, Sociale Zaken en Werkgelegenheid heb ik me de afgelopen acht jaar met hart en ziel ingezet om het leven van mensen elke dag een beetje beter te maken. Door mensen aan een baan te helpen, en uit de schulden. Door tegen de stroom in meer sociale woningen te bouwen zodat voor iedereen een betaalbaar thuis mogelijk is. En door ervoor te zorgen dat mensen de goede zorg krijgen die ze nodig hebben.

Als voorzitter wil ik dat elk lid zich gehoord voelt en het debat over de onderwerpen van onze tijd in alle geledingen van de partij plaatsvindt. Waar jong talent weer de ruimte krijgt en we onze ambities voor een diverse partij waarmaken. En het gewoon weer wat gezelliger wordt.

word lid

Word lid van de PvdA!

Samen kunnen we onze idealen waarmaken.

Doe mee en word nu lid!

NellekeVedelaar @nellekevedelaar

Schrijven voor @amnestyvl. Help mee, schrijf mee: voor mensenrechten! #schrijfmarathon #Amnestyinternational https://t.co/Fhx5dQC9Fi

NellekeVedelaar @nellekevedelaar