Over mij

De Partij van de Arbeid is voor mij een brede progressieve volkspartij.

Een partij waar iedereen zich thuis kan voelen en de ruimte krijgt om mee te discussiëren. Als voorzitter werk ik iedere dag aan een partij waar jong talent de ruimte krijgt en diversiteit een vanzelfsprekendheid is.

Met Van Waarde keerden we terug naar de idealen van de sociaaldemocratie: weg van de markt, terug naar de mensen. De PvdA zet zich in voor verbinding, bestaanszekerheid, zeker werk met een fatsoenlijk loon, eerlijke kansen en vooruitgang voor iedereen. En we zijn de partij die de gevolgen van de klimaatverandering bestrijdt én ervoor zorgt dat de rekening eerlijk verdeeld wordt. Juist nu moeten de sterkste schouders de zwaarste lasten dragen.

Ik vind dat de partij meer dan in het verleden in actie mag komen voor deze idealen. Niet alleen in de gemeenteraad of het parlement, maar juist en vooral op straat. Dat doen we met bondgenoten. Want samen sta je sterker. Met een neoliberale regering die kiest voor multinationals en het grote geld is de sociaaldemocratie belangrijker dan ooit.”

Alle berichten van Nelleke Vedelaar

Samen kunnen we onze idealen waarmaken. Doe mee!

Word nu lid
NellekeVedelaar @nellekevedelaar

Vandaag neemt Terneuzen, na 18 jaar, afscheid van haar ‘grensoverschrijdende’ burgemeester Jan Lonink. Meer dan 30 jaar, was @JLonink, politiek en bestuurlijk, het gezicht van vele mensen én de sociaaldemocratie. Heel veel dank Jan. Geniet van al het moois dat nog komen gaat.🌹♥️ https://t.co/78mXSH4tVp

NellekeVedelaar @nellekevedelaar

Van harte gefeliciteerd Mohammed! En heel veel succes.
@MChahim https://t.co/qI764rBrk8

Linkse Lente in Zwolle! Met ⁦@DorritDeJong⁩ https://t.co/w6sDnOnlsX