Cursus voor afdelingsvoorzitters

De cursus ‘Inspirerend voorzitterschap’ is een boeiende cursus voor voorzitters met ervaring. De moderne bestuurder van een ideologische vereniging moet van goeden huize komen, om een levendige vereniging in stand te houden. Tijdens deze driedaagse cursus kun jij je vaardigheden als voorzitter opfrissen en uitbreiden. Om direct daarna met vernieuwd elan aan de slag te gaan.

Oog voor de verschillen
Elke afdeling is anders en vraagt een andere impuls, om groei te bewerkstelligen. De cursus is ingericht op die verschillen. Als voorzitter heb jij goed zicht op de krachten en uitdagingen van jouw team. Maar het is goed om van tijd tot tijd stil te staan bij hoe jij het beste je eigen rol in vult.

Per regio georganiseerd
De cursus heeft een regionale insteek. Hij wordt georganiseerd door de gewesten, in samenwerking met het partijbureau. Door de regionale insteek, spelen we in op de lokale situatie. En alle collegavoorzitters komen uit de buurt. Zo kun je ook na afloop met elkaar ideeën en ervaringen blijven uitwisselen.

Heb je interesse om de cursus te volgen? Informeer dan bij het gewest naar de eerstvolgende trainingsdata in jouw regio.