Coachprogramma Samen Sterker

De talentcoaching voor PvdA'ers

Coachprogramma Samen Sterker

Bij de PvdA geloven we dat je altijd sterker staat als je samenwerkt. Buiten én binnen onze partij. Voor onze missie van een socialer en groener Nederland zijn alle talenten hard nodig. Met het Coachprogramma Samen Sterker helpen ervaringsdeskundige coaches ambitieuze PvdA’ers het beste uit zichzelf te halen binnen onze beweging.

Over het Coachprogramma Samen Sterker

In de politiek draait alles om visie, leiderschap en effectieve communicatie. Soms kan het echter een uitdaging zijn om je koers te bepalen, obstakels te overwinnen en je volledige potentieel te benutten. Dat is waar ons coachprogramma om de hoek komt kijken. Het doel: persoonlijke begeleiding bieden aan iedereen die de ambitie heeft om zich verder te ontwikkelen in de politiek of binnen de PvdA. Coachees worden gematcht met een ervaringsdeskundige coach die bij hun specifieke vragen en doelen past. Denk bij coaching aan vijf 1-op-1 sessies en twee netwerkevents. In het diverse netwerk aan coaches en coachees staat uitwisseling centraal. Het uitgangspunt: samen sta je sterker.

Het Coachprogramma Samen Sterker draait om:

• persoonlijke groei
  • ambitie
  • verbinding

Meedoen als coachee?

Ben jij leergierig, heb je al een beetje ervaring binnen onze partij opgedaan én heb je de ambitie om deze verder uit te diepen? Dan ben jij misschien wel een van onze volgende coachees! Laat je matchen aan een coach die jou kan helpen met de vaardigheden die nodig zijn om een impact te maken in de politiek. Leer van ervaringsdeskundigen hoe jij jouw volledige potentieel kunt benutten, zodat je met vernieuwde energie en zelfvertrouwen de volgende stap binnen onze beweging kunt zetten. En bouw sterke banden op met partijgenoten in een vertrouwelijke omgeving door elkaar te ondersteunen in jullie ambities.

Let op: de aanmeldingen voor 2024 zijn nu gesloten. Als de aanmeldingen weer open gaan, updaten we deze pagina.

Meedoen als coach?

Ben jij een ervaren PvdA-politicus of partijtijger en wil je graag het verschil maken voor een partijgenoot? Geloof jij ook in de kracht van samenwerking en persoonlijke groei? Overweeg dan om mee te doen als coach. Zo help je een ambitieuze PvdA’er te investeren in zichzelf én de toekomst van onze partij. Deel je kennis en ervaringen met een coachee die wij aan jou matchen. Samen bereiken we meer.

Als de aanmeldingen voor nieuwe coaches weer open gaan, updaten we deze pagina.