Praat mee over het migratievraagstuk

Op maandag 18  juni hebben Lodewijk Asscher, Kati Piri en Attje Kuiken Europese sociaaldemocratische partijleiders uit onder andere Italië, Denemarken en Oostenrijk gesproken over een gezamenlijke aanpak van het migratievraagstuk.

“Als je mensen in nood ziet, als je ziet wat er gebeurt op de Middellandse zee dan moet je wat doen. Als sociaaldemocraten moeten we durven een nieuwe, lange-termijn aanpak voor te stellen met betere oplossingen. Vanuit ons verlangen om mensen in nood te helpen en tegelijk de verzorgingsstaat te beschermen die hier is opgebouwd.”

Lodewijk Asscher, Kati Piri en Attje Kuiken willen hier graag met jou over doorpraten. Dit gesprek zou t.z.t. plaatsvinden in de Tweede Kamer. We kunnen daar niet oneindig veel gasten uitnodigen, daarom vragen we je naast je e-mailadres – zodat we je kunnen uitnodigen wanneer we een datum hebben – ook om een korte toelichting/achtergrond waarom je graag door wilt praten over dit onderwerp.

Praat door over dit onderwerp

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.