Marinka Mulder

Marinka Mulder

Samen vooruit

Over mij

"Als docent weet ik hoe belangrijk het is dat kinderen gelijke kansen krijgen op goed onderwijs."

Goed onderwijs is de beste investering in de toekomst. Als docent weet ik hoe belangrijk het is dat kinderen gelijke kansen krijgen op goed onderwijs. Een veilige omgeving, genoeg inkomen om een fatsoenlijke opvoeding te kunnen betalen is daarvoor een voorwaarde. Daarbij horen ook volop mogelijkheden om een gezond leven te leiden, zoals sporten en naar de dokter kunnen als het nodig is. Met mijn ervaring voor de klas en in de lokale politiek van Culemborg, een kleine stad met grootstedelijke problemen, én mijn betrokkenheid bij het schrijven van het verkiezingsprogramma weet ik hoe belangrijk onze waarden zijn voor de toekomst van onze kinderen. Ongelijkheid bestrijden kan alleen als we dat samen doen, want samen werkt het beste. Samen met docenten, ouders, maatschappelijke organisaties en iedereen die vooruit wil met ons mooie land. Voor een goede toekomst van ónze kinderen.

Gelijke kansen voor kinderen en goed onderwijs

Iedereen verdient gelijke kansen om iets van zijn of haar leven te maken. Het mag niet uitmaken waar je vandaan komt, waar je woont, of je ouders rijk of arm zijn. Die gelijke start begint met goed onderwijs.

MarinkaMulder @marinkamulder

Dit was ontzettend leuk én belangrijk, want samen kunnen we er voor zorgen dat iedereen mee kan doen. Juist in de sport. Dank voor de uitnodiging! https://t.co/pzIT5Ry8Kb

MarinkaMulder @marinkamulder

Gaan de indieners dan ook zorgen dat de nadelige effecten van de nieuwe btw-maatregel voor de clubs geheel gecompenseerd worden? https://t.co/DPLXNf8jUc