Samen kom je verder

Een mening is snel geuit. Maar als PvdA-lid ontdek je echt waar je staat. Spreek je je als het ware elke dag uit voor jouw idealen. Vanaf de bank, als je meedenkt over ‘kansenongelijkheid’, om maar iets te noemen. Tijdens bijeenkomsten, waar je meepraat over onze koers. Of in het veld, als je actief wordt in een van onze vele netwerken of campagneteams.

Elk lid maakt het verschil. Samen strijden we voor maar één doel. Een samenleving waarin voor iedereen een eerlijke toekomst is weggelegd. Word vandaag nog lid. Samen bereiken we meer dan ieder voor zich!

Als lid krijg je goed door wat wij van dag tot dag doen. Landelijk en in jouw gemeente. Gewoon, door ons te volgen. Of je hoofd te kraken op een actueel onderwerp, tijdens een ledenworkshop of evenement. Zo ontdek je hoeveel nog niet geregeld is. En hoe ongenuanceerde maatregelen de ongelijkheid juist vergroten.

Zo krijgt ook jouw eigen mening meer vorm. Weet je de link te leggen tussen abstracte artikelen over ‘de macht van de markt’ of ‘kansenongelijkheid’ en de mensen in jouw eigen omgeving. Herken je de discussies opeens in hun persoonlijke anekdotes. En lukt het opeens beter om een constructief gesprek te voeren. Dit zijn de momenten waarop nieuwe oplossingen ontstaan. In het gesprek met die ander. Dus: doe mee. Denk mee. Word lid.