Ondertussen bij de verkiezingsprogrammacommissie

Blijf op de hoogte van het verkiezingsprogramma

Update #2

Ondertussen bij de verkiezingsprogrammacommissie

Het doet me goed je te melden dat we de afgelopen weken weer mooie stappen hebben gezet op de weg richting een eigentijds en aansprekend sociaal-democratisch verkiezingsprogramma.

Daarvoor wil ik jou en al die anderen die hebben meegedaan- en gedacht enorm bedanken. Want wat een waardevolle ideeën en ervaringen zijn er met ons gedeeld.
In de vele online gesprekken die we voerden, maar ook in ál die inbreng die we ontvingen via www.hoekanmorgenbeter.nl. De teller is de duizend reacties inmiddels ruim gepasseerd: fantástisch!

Want dankzij al die ervaringen en ideeën die jullie hebben gedeeld, kunnen we onze plannen laden met verhalen, waar mensen van dromen en van wakker liggen.
Zo wordt nóg duidelijker waar en waarom verandering gevraagd is.

Dat laten ook de verhalen zien die ons de laatste weken bereiken. Die gaan over uitsluiting, over niet meetellen en apart gezet worden. Over racisme.

Eén ervaring wil ik graag met je delen. De ervaring van Adem uit Zwijndrecht. Omdat deze de pijn en het onrecht die door racisme worden veroorzaakt sterk voelbaar maakt. En omdat het aangeeft hoeveel werk er nog verzet moet worden om racisme uit te bannen. Als programmacommissie voelen we het als een belangrijke verantwoordelijkheid om daarvoor met krachtige voorstellen te komen.

Met strijdbare groet,

Namens alle commissieleden,

Esther-Mirjam Sent
Voorzitter verkiezingsprogrammacommissie

Samen kunnen we onze idealen waarmaken. Doe mee!

Word nu lid