Zuid-Hollands Politiek Café – Betaalbaar en klimaatbestendig wonen voor iedereen

Op donderdag 23 februari 2023 20:00 – 21:30 in de Agnietenkapel te Gouda De PvdA wil in Zuid-Holland tot 2030 235.000 woningen laten bouwen. Deze moeten betaalbaar zijn (tenminste 40% sociale huur) en klimaatbestendig. Dus aardgasvrij, met voldoende groen in de buurt en bereikbaar met emissiearm openbaar vervoer en met de fiets. Kortom met een gezonde leefomgeving. Ook verduurzaming van bestaande woningen is een wapen in de strijd tegen energiearmoede. In samenwerking met gemeenten en waterschappen wil de Zuid-Hollandse PvdA het verschil maken om betaalbaar en duurzaam wonen voor iedereen mogelijk maken. Anne Koning (gedeputeerde/lijsttrekker PvdA Zuid-Holland) Max de Groot (fractievoorzitter PvdA Gouda) Gerard Litjens (Bureau Stroming / natuur- en landschapsontwikkeling) Allard Friedrich (Energiecoöperatie Moerwijk Den Haag) Richard Koek (PvdA-kandidaat PS) Arjen Hazelebach (PvdA-(kandidaat)-lid Algemeen Bestuur Hoogheemraadschap Schieland en de Krimpenerwaard) Discussieleider: Gerrit Schinkel (RTV Gouwestad) Locatie: Agnietenkapel, Nieuwe Markt 100, 2801 GR  Gouda (800 m. loopafstand van centrumzijde NS-station Gouda Centrum) Waar: U bent donderdag 23 februari a.s. van harte welkom vanaf 19.45, het Politiek Café vangt aan om 20:00 uur en duurt tot 21:30 uur. Meer info: Wim Sonnemans 06-49648884 Dit Politiek Café is georganiseerd in samenwerking tussen PvdA Zuid-Holland, netwerk PvdA Duurzaam en PvdA Gouda.
23 februari 2023 om 20:00 tot 21:30

Agnietenkapel te Gouda Nieuwe Markt Gouda