Politieke PubQuiz

UITNODIGING (POLITIEKE)  PUBQUIZ 24 februari 2023 Beste partijgenoten en belangstellenden, De feestdagen zijn weer achter de rug en we hopen dat u deze op een aangename manier bent doorgekomen. Het politieke leven in onze gemeente begint zo langzamerhand ook weer. Wij zullen als bestuur proberen om een zo aantrekkelijk mogelijk jaarprogramma te organiseren. We gaan het nieuwe jaar in een ontspannen sfeer beginnen. Na een paar coronajaren  van afwezigheid nu weer een gezellige  PUBQUIZ. Wij hebben alle fracties in de gemeenteraad uitgenodigd cq uitgedaagd om met een team van 4 personen in te schrijven. Graag nodigen we leden , inwoners en belangstellenden van harte uit om met een team in te schrijven. Ik roep u dus op om een team(s) van 4 personen te formeren. Vraag familieleden, vrienden en bekenden en schrijf u in. Mocht u geen team kunnen vormen dan kunt u zich ook individueel inschrijven. Wij zullen dan van de individuele inschrijvers teams gaan vormen. De vragen hebben niet alleen betrekking op politieke zaken, maar uw kennis op het gebied van de regio, muziek, actualiteit wordt ook getest. Er is geen inschrijfgeld verschuldigd, de koffie is voor onze rekening en de eerste prijs is eeuwige roem en voor elk lid van het winnende team een bos rode rozen. Inschrijven van uw team kan via mail naar [email protected] ------------------------------------------------------------------------- De pub-quiz wordt gehouden op: vrijdag 24 februari 2023 in Café & Theater Boelens, Hoofdweg 83 te Eelde. Aanvang is 20.00 uur.
24 februari 2023 om 19:45 tot 10:30

Hoofdweg 83 Eelde