Mo-mentje met Mohammed Chahim

Samen met PvdA Groote Heide en Groen Links Helmond organiseren we op 16 mei een campagnemeeting waarop je de mogelijkheid hebt om in debat te gaan met Mohammed Chahim of hem een vraag kan stellen. Mohammed Chahim was ooit als 20 jarige, Helmonds jongste gemeenteraadslid ooit. Na zich jarenlang in te zetten voor onze stad neemt hij een mooie stap in zijn carrière: sinds 2019 zit hij in het Europees Parlement. Inmiddels is hij niet meer weg te denken in Brussel, sterker nog hij is een van de invloedrijkste politici m.b.t. energietransitie. Hij is namelijk vicepresident van de sociaaldemocratische fractie. Wellicht heb je de term Green Deal wel eens horen vallen, dit valt onder zijn portefeuille. Hij heeft korte lijntjes met Frans Timmermans en Wopke Hoekstra en weet zijn rug recht te houden als het politiek gezien spannende tijden zijn. Kortom: hij heeft veel ervaring en veel leuke anekdotes te delen. Wij nodigen je graag uit om je te laten inspireren, je bent van harte welkom op 16 mei om 19:30 bij Op je Plaets in Helmond (De Plaetse 85 5708 ZK Helmond). Meld je even aan via [email protected]. Introducés zijn welkom na aanmelding.
16 mei 2024 om 19:30

In gesprek

Meld je aan!

Je kunt deelnemen aan deze activiteit door je naam en e-mailadres achter te laten.