Linkse zomer in Amsterdam

Kom borrelen, dansen, en discussiëren! Het is hoog tijd voor een frisse politieke wind in Nederland. Daarover zijn we het als linkse partijen eens. Daarom bouwen de PvdA en GroenLinks aan een nieuwe sociaal-progressieve beweging. Hoe zoiets eruit moet komen te zien? Dat bepalen we samen met jullie! Tijdens \'De Linkse Zomer in Amsterdam\' ontdekken we wat er gebeurt als we samen stilstaan bij onze idealen en politieke drijfveren. Denken we hetzelfde over grote thema\'s zoals gelijkwaardigheid, klimaat, en bestaanszekerheid? Of zitten er verschillen in de nuance? We duiken de inhoud in met inspirerende sprekers, scherpe debatten, en goede gesprekken. Tim \'S Jongers en Noortje Thijssen zijn er om te vertellen over hun discussiestuk \'Samen de toekomst in handen nemen\'. En met \'Over de Lijn\' krijg je een goed beeld van waar je staat vergeleken met je linkse vrienden. Met het fijne indiegeluid van de band 4B2M erbij wordt het ongetwijfeld een gezellige zomeravond. Zien we je dus in het Skatecafé de 26e?
26 juni 2023 om 19:30 tot 22:30

Skatecafé Gedempt Hamerkanaal