Leiden kleurt rood!

Stel je voor: een politieke campagnedag waarbij jij en vele andere enthousiaste kiezers de handen uit de mouwen steken om de boodschap van de PvdA te verspreiden en de opkomst te verhogen. Het wordt een dag vol actie, energie en gemeenschap! Op deze campagnedag gaan we grootschalig flyeren op verschillende locaties in de stad. Je staat er niet alleen - er zijn ook prominente partijleden aanwezig om je te inspireren en aan te moedigen. Er zijn talloze manieren om deel te nemen aan deze campagnedag, ook op andere manieren dan flyeren. Je kunt bijvoorbeeld meegaan op bezoek bij een mooie maatschappelijke organisatie in Leiden, maar je kan ook bijdragen door flyers in je eigen straat of wijk in brievenbussen te doen. Dit biedt jou de kans om op een andere manier betrokken te zijn bij de campagne en een verschil te maken op een manier die bij jou past. Ook als je maar een uurtje de tijd hebt. Jij en de andere deelnemers gaan een verschil maken. Iedereen kan een bijdrage leveren, hoe groot of klein ook, om de stem van onze partij te laten horen. En het beste van alles is dat het gemakkelijk is om mee te doen. Schrijf je in en sluit je aan. Samen kunnen we verandering teweegbrengen en de toekomst van ons land vormgeven. Benieuwd naar de mogelijkheden om bij te dragen? Schrijf je ook dan vrijblijvend in zodat je op de hoogte gehouden wordt!
4 maart 2023 om 10:00 tot 18:00

Flyeren / Canvassen