kick-off campagne Amsterdam Centrum

Zaterdag 18 december is het zover: de kick-off van de PvdA-campagne in Amsterdam Centrum! De gemeenteraads- én ook de stadsdeelcommissieverkiezingen komen langzaam aan in zicht: 16 maart 2022 mogen we met zijn allen weer naar de stembus. De PvdA is er klaar voor om in het belang van alle Amsterdammers te strijden voor de ziel van de stad. Afdeling Amsterdam Centrum zal zich met een prachtige lijst aan kandidaten inzetten voor een eerlijke, leefbare en rechtvaardige binnenstad, met minder overlast, meer solidariteit en voldoende ruimte voor iedereen. Dit lukt natuurlijk nog beter als we onze positie uitbreiden en versterken. Zodoende is het van belang om een actieve campagne dicht op de mensen te voeren. Hierbij kunnen we alle hulp van zoveel mogelijk enthousiaste vrijwilligers gebruiken! Daarom nodigen we je van harte uit om met elkaar onze campagne voor de stadsdeelcommissieverkiezingen af te trappen tijdens een samenkomst om 14 uur in café de Parel (Westerstraat 266). Lijsttrekker Arne Bartelsman, nummer 2 Celia Sluijter en campagnecoördinator en nummer 3 op de lijst Nelson Addo zullen onze strijd voor het centrum inluiden. Aansluitend vindt een actie plaats waarbij we speciale PvdA-kerstkaarten met een mooie boodschap voor het nieuwe jaar zullen ronddelen in de Jordaan en Marnixbuurt. We zullen de middag rond 16 uur eindigen met een borrel. Café de Parel hanteert de coronamaatregelen (aanwezigen dienen te zitten en op voorhand hun QR-code te laten zien). We kijken uit naar je komst!
18 december 2021 om 14:00 tot 17:00

Café de Parel Westerstraat 266-H