Algemene Ledenvergadering PvdA Arnhem

Op 2 maart organiseert de PvdA Arnhem weer een Algemene Ledenvergadering. Je bent hier ook welkom als je geen lid bent. Deze ALV staat in het teken van de Provinciale Staten- en Waterschapsverkiezing. Zo zijn er twee kandidaten voor de Provinciale Staten- en Waterschapsverkiezing aanwezig (Marlies Van de Voort en Barbara Veltrop). Door middel van een vraaggesprek gaan zij ons meer vertellen over de Waterschapsverkiezing, toch wel de meest onbekende verkiezing van 15 maart. Waarom moeten we stemmen voor het Waterschap en welke standpunten heeft de PvdA voor het Waterschap zijn bijvoorbeeld vragen waar je dan een antwoord op krijgt. Het programma ziet er als volgt uit: 19.30 uur Welkomstwoord Sanne 19.40 uur Mandaat gezamenlijke bijeenkomst met GL 19.50 uur Waterschapsverkiezing (vraag gesprek) 20.30 uur Woord aan de fractie 21.00 uur Jaarrekening 21.15 uur Einde + borrel De bijeenkomst vindt plaats in De Lommerd, spijkerstraat 185A in Arnhem. Hopelijk zien we je daar!
2 maart 2023 om 19:30 tot 21:15

De Lommerd (Spijkerstraat 185A) Spijkerstraat 185A