1 mei viering en themabijeenkomst verkiezingsprogramma

Inmiddels is de afdeling Ouder-Amstel gestart met de voorbereiding van de gemeenteraadsverkiezingen maart 2022. Het thema van de PvdA bij deze gemeenteraadsverkiezingen is “ons plan voor een eerlijker en fatsoenlijker Ouder-Amstel”. Belangrijk hierbij is dat de PvdA na de verkiezingen van maart 2022 meer invloed kan uitoefenen op het beleid van de gemeente Ouder-Amstel, en dat kunnen we bereiken door het realiseren van het verkrijgen van meer raadszetels. Wat is hiervoor nodig? Allereerst zal er een stevig verkiezingsprogramma 2022 – 2026 opgesteld worden, die de basis vormt om kandidaten te werven en waarmee op campagne de kiezers oproepen worden om op de PvdA te stemmen. Wat gaan we doen? De afdeling wil je graag uitnodigen voor een – digitale – afdelingsbijeenkomst op 1 mei 2021. Tijdens deze bijeenkomst willen we thema’s behandelen voor het verkiezingsprogramma en de werving van kandidaat raadsleden bespreken. De bijeenkomst op 1 mei start om 10.00 uur en eindigt om 12.00 uur. Doe mee? Als je wilt mee doen om Ouder-Amstel eerlijker en fatsoenlijker te worden en vindt je ook dat de PvdA meer invloed moet krijgen in de gemeenteraad? Meldt je dan aan en praat mee op 1 mei aanstaande!
1 mei 2021 om 10:00 tot 12:00

ALV / Ledenbijeenkomst