Maak het verschil

Vrijwilligers

Zin om campagne te voeren en het verschil te maken? Meld je dan aan als vrijwilliger bij onze campagne. We kunnen alle hulp gebruiken. Of je nu een uurtje of een paar maanden over hebt. We vinden altijd iets waar jij en wij vrolijk van worden.

Met elkaar strijden we voor een Nederland waar iedereen zeker kan zijn van een eerlijke toekomst. En met elkaar vormen we een ontzettend toffe club waar iedereen welkom is. Dus jij ook.

Onder het formulier lees je wat de functies precies inhouden.

Maak jij het verschil?

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Online vormt het hart van onze campagne. Hier bereiken we de meeste mensen en vertellen we ons verhaal. Wil jij ons helpen met webcare / posts op onze social media/ en het monitoren van nieuws? Ben jij circa 4 uur per week beschikbaar? Word dan één van onze online tijgers.

Hou je van vormgeving en fotografie? Gaat je hart sneller kloppen van mooie kaders en prachtig strijklicht? Is monteren een eitje voor je en heb je altijd een bijpassend gifje op zak? Ben jij kortom een echte beeldfanaat? Dan hebben we jou nodig.

Goede campagnes kosten geld. Krijg jij een kick van het behalen van doelen en bedenken hoe we onze leden meer bij de campagne kunnen betrekken? Ben je gestructureerd en zorgvuldig? Meld je dan aan als vrijwilliger van ons team fondsenwerving. Beschikbaarheid: 1 dagdeel per week.

Ben jij degene die altijd het feestje organiseert? Kom dat dan ook bij ons doen. Een campagne staat bol van de acties. Vind jij het leuk om mensen samen te brengen en zorgen dat wat we bedenken een succes wordt? Kun jij een dag vatten in een draaiboek en weet je kleine problemen weg te improviseren? Dan hebben we jouw skills meer dan nodig. Of je veel of weinig beschikbaar bent, dat maakt niet uit.

Ben jij geïnteresseerd in de statistieken achter peilingen en uitslagen? Ben je analytisch sterk en wil jij (technische) skills graag inzetten op een ander vlak: de politiek? We zijn op zoek naar programmeerkoningen en –koninginnen in MatLab, Python of R. Kennis op het gebied van social media, GIS of (wetenschappelijke) methoden en technieken is eigenlijk wel een vereiste. Beschikbaarheid: min. 4 uur per week.

Ben jij de politiek assistent van één van onze top-kandidaten? Een unieke kans om een campagne van dichtbij mee te maken. Je bent een planner die het leuk vindt om e-mails te beantwoorden, debatten voor te bereiden en acties te bedenken. Je bent assertief en sociaal zeer vaardig. Meld je dan aan - wij zorgen vervolgens voor een goede match.

Ben je precies, secuur en antwoord je altijd? Word dan de chef van onze boekingen! We krijgen ongelooflijk veel aanvragen voor onze kandidaten om te spreken/ debatteren of lintjes te knippen. Met jouw hulp weten we zeker dat altijd en overal een PvdA’er is. Dit kost ongeveer een dag in de week.

Leuke en inhoudelijke acties regelen. Dat is waar je een kick van krijgt. Overal in het land hebben we actiecentra die mensen helpen problemen aan te pakken en oplossingen te vinden. Meld je aan en wij zorgen dat jij in jouw regio terecht kunt

Word lid van de PvdA!

Samen kunnen we onze idealen waarmaken.

Doe mee en word nu lid!