Politieke Ledenraad op zaterdag 28 april

Door Hans Spekman op 28 april 2012 Delen

De Partij van de Arbeid kiest ervoor om Nederland z’n vertrouwen, optimisme en onderlinge verbondenheid terug te geven en de samenleving te versterken, de economie aan te jagen en de financiën op orde te brengen. Hier lees je onze plannen.

Deze weken willen we gebruiken om onze plannen toe te lichten en om met jou het debat aan te gaan. Daarvoor organiseerden we regiobijeenkomsten op 16 april in Zwolle en op 18 april in Breda. Op zaterdag 28 april volgt onze Politieke Ledenraad.

Update: Moties, inclusief pre-adviezen. Motie 1 is aangenomen (pdf) >

Zaterdag 28 april: Politieke Ledenraad, Utrecht

Locatie: Jaarbeurs, Jaarbeursplein 6
Tijdstip: 14.00 – 16.00 uur
Inloop: 13.30 uur
Reserveringsnummer: 5802

Kom ook en voer met ons het debat over de toekomst van Nederland! Voor kinderen tot 12 jaar is er kinderopvang. De kinderen worden opgevangen in een aparte zaal door enthousiaste vrijwilligers.

Voor deze bijeenkomsten kun je reserveren via de reserveerlijn van de PvdA: 0900-9553. Voor aanmelding heb je bovenstaand nummer van de bijeenkomst nodig. Houd ook je relatienummer en postcode bij de hand. Als je geen relatienummer hebt, dan word je doorverbonden met een van onze medewerkers van de Ledenadministratie (tijdens kantooruren).