Lijsttrekkersdebat 3: een nieuwe en duurzame economie

Bekijk het derde lijsttrekkersdebat tussen Diederik Samsom en Lodewijk Asscher

Lijsttrekkersdebat 3: een nieuwe en duurzame economie

Door De Redactie op 26 november 2016 Delen

Alle PvdA-leden bepalen samen wie onze lijsttrekker wordt bij de Tweede Kamerverkiezingen, en daarmee wie de richting van onze toekomst bepaalt. Dat gebeurt tijdens de lijsttrekkersverkiezing van donderdag 24 november tot woensdag 7 december. Tijdens deze verkiezing organiseert de PvdA vier debatten tussen de kandidaten. Op zaterdag 26 november debatteerden Diederik Samsom en Lodewijk Asscher in Groningen over een nieuwe en duurzame economie. Bekijk het debat hieronder vanaf minuut 34.

PvdA LiveLIVE vanuit Groningen: het derde lijsttrekkersdebat. Het thema is ‘Een nieuwe en duurzame economie'. Heb je een vraag over dit thema voor onze kandidaten? Laat 'm achter in de comments. Wie weet komt jouw vraag live voorbij. Laat horen die stem! #JijKiest

Geplaatst door Partij van de Arbeid (PvdA) op zaterdag 26 november 2016

Tijdens de lijsttrekkersverkiezing organiseert de PvdA vier debatten tussen de kandidaten. Meer informatie over de resterende debatten vind je via de links hieronder. Aanmelden voor de debatten kan ook via de links. Alle debatten zijn live te volgen op onze Facebookpagina en pvda.nl.