Lijsttrekkersdebat 2: gelijke kansen

Bekijk het tweede lijsttrekkersdebat tussen Diederik Samsom en Lodewijk Asscher

Lijsttrekkersdebat 2: gelijke kansen

Alle PvdA-leden bepalen samen wie onze lijsttrekker wordt bij de Tweede Kamerverkiezingen, en daarmee wie de richting van onze toekomst bepaalt. Dat gebeurt tijdens de lijsttrekkersverkiezing van donderdag 24 november tot woensdag 7 december. Tijdens deze verkiezing organiseert de PvdA vier debatten tussen de kandidaten. Op zaterdag 19 november debatteerden Diederik Samsom en Lodewijk Asscher op het JS-congres in Tilburg over gelijke kansen. Bekijk het debat hieronder.

Lijsttrekkersdebat 2: Gelijke kansen, de tweedeling te lijfBedankt voor het kijken!

Jij bepaalt wie onze nieuwe lijsttrekker wordt ➡️ Dus laat horen die stem: http://bit.ly/PvdAlive013 #JijKiest

Geplaatst door Partij van de Arbeid (PvdA) op zaterdag 19 november 2016

Tijdens de lijsttrekkersverkiezing organiseert de PvdA vier debatten tussen de kandidaten. Meer informatie over de resterende debatten vind je via de links hieronder. Aanmelden voor de debatten kan ook via de links. Alle debatten zijn live te volgen op onze Facebookpagina en pvda.nl.