Lijsttrekkersdebat 1: Samen één

Bekijk het eerste lijsttrekkersdebat tussen Diederik Samsom en Lodewijk Asscher

Lijsttrekkersdebat 1: Samen één

Alle PvdA-leden bepalen samen wie onze lijsttrekker wordt bij de Tweede Kamerverkiezingen, en daarmee wie de richting van onze toekomst bepaalt. Dat gebeurt tijdens de lijsttrekkersverkiezing van donderdag 24 november tot woensdag 7 december. Op maandag 14 november debatteerden Diederik Samsom en Lodewijk Asscher op in Theater De Vaillant in Den Haag over samen één. Bekijk het debat hieronder.

PvdA Live - Lijsttrekkersdebat: samen één.Bedankt voor het kijken!

Jij bepaalt wie onze nieuwe lijsttrekker wordt ➡️ Dus laat horen die stem: http://bit.ly/PvdALive070

Geplaatst door Partij van de Arbeid (PvdA) op maandag 14 november 2016

Tijdens de lijsttrekkersverkiezing organiseert de PvdA vier debatten tussen de kandidaten. Meer informatie over de resterende debatten vind je via de links hieronder. Aanmelden voor de debatten kan ook via de links. Alle debatten zijn live te volgen op onze Facebookpagina en pvda.nl.