Kom naar het congres

Door Hans Spekman op 15 maart 2012 Delen

De Doelen in Rotterdam vormt zaterdag 17 maart het decor van een bijzonder congres. Tijdens dit spoedcongres, van 16.00 tot 18.00 uur, nemen we afscheid van Job Cohen en zullen we de uitslag van de ledenraadpleging voor een nieuwe politiek leider formeel bekrachtigen. Verder behandelen we eventuele actuele moties. Onze leden zijn van harte welkom. Zoals altijd mogen zij een introducee meenemen.

Update: Op veler verzoek zal er op het congres kinderopvang zijn, voor kinderen tot 12 jaar. De kinderen worden opgevangen in een aparte zaal in De Doelen door enthousiaste vrijwilligers. Als je hiervan gebruik wil maken, willen we je vragen dit alvast te melden (met vermelding van naam en leeftijd) in een mailtje aan Kirsten Boer: kboer@pvda.nl

Voor het congres kunt u reserveren via het reserveringsnummer van de PvdA: 0900-9553. Voor aanmelding heeft u het nummer van deze bijeenkomst nodig: 5789. Houd ook uw relatienummer en postcode bij de hand. Als u geen relatienummer heeft, dan wordt u doorverbonden met een van onze medewerkers van de Ledenadministratie (tijdens kantooruren).