Kom naar het congres

Door Lilianne Ploumen op 20 januari 2012 Delen

Op 21 en 22 januari 2012 wordt het PvdA-congres gehouden in de Brabanthallen in Den Bosch. Op de agenda staan onder meer de verkiezing van een (gedeeltelijk) nieuw partijbestuur, wijzigingen in de reglementen en statuten,  de behandeling van de resoluties ‘Internationaal’ en ‘Publieke sector’ en een uitgebreid wandelgangenprogramma. Job Cohen sluit het congres zondagmiddag af met een speech.

De beschrijvingsbrief, met onder andere alle amendementen en pre-adviezen en de voordracht voor een (gedeeltelijk) nieuw partijbestuur, staat online. Download de beschrijvingsbrief >

Update: Het complete programma lees je in de congreskrant (pdf) >

Programma
Op zaterdagmorgen praten we over de herziening van de statuten en reglementen, ’s middags komt de Resolutie ‘Nieuwe Wegen’ aan de orde en ’s avonds hebben we een interessant programma met verschillende discussies. Op zondagochtend starten we met de resolutie ‘Sociaaldemocratische Internationale Politiek’. Verder bespreken we de actuele politiek en in de middag verkiezen we het nieuwe partijbestuur, inclusief de bevestiging van de uitslag van de ledenraadpleging voor de nieuwe voorzitter.

Congresvoorstellen (pdf) >
Resolutie ‘Nieuwe Wegen’ over toekomst van de publieke sector (pdf) >
Resolutie ‘Sociaaldemocratische Internationale Politiek’ (pdf) >
Achtergrondnota bij de conceptresolutie internationaal (pdf) >
Herziene statuten en reglementen (pdf) >
Beschrijvingsbrief (pdf) >
De beschrijvingsbrief is ook in Word beschikbaar. Stuur daarvoor een mail naar Lobke Hurkmans: lhurkmans@pvda.nl

Je kunt reserveren via de reserveerlijn van de PvdA: 0900-9553.
5764: voor beide dagen,
5778: alleen zaterdag aanwezig,
5779: alleen zondag aanwezig
Houd je relatienummer en postcode bij de hand. Als je geen relatienummer hebt word je doorverbonden met een van onze medewerkers van de Ledenadministratie (tijdens kantooruren).

Locatie: 1931 congrescentrum Brabanthallen
Adres: Oude Engelenseweg 1, 5222 AK Den Bosch