Denk mee over de toekomst

De PvdA als toekomstgerichte beweging die vanuit de samenleving werkt aan een sociale economie en een fatsoenlijke samenleving. Dat is de opdracht waar we nu voor staan na de verkiezingsuitslag van 15 maart. Binnen en buiten de partij zijn er sinds 15 maart veel energieke nieuwe initiatieven gestart en hebben zich meer dan 500 nieuwe leden aangemeld.

De komende weken zullen er op verschillende plekken in het land bijeenkomsten zijn waar leden met elkaar in gesprek kunnen over de toekomst en nieuwe partij-initiatieven.

Paul Depla is in nauwe samenwerking met de Wiardi Beckmanstichting gevraagd om adviezen uit deze initiatieven te bundelen, en gesprekken te voeren met mensen van binnen en buiten de partij. Hiermee volgen we de uitspraak van de ledenraad. In juni komt Paul Depla tijdens een presentatie met toekomstgerichte aanbevelingen. Deze aanbevelingen gelden niet als sluitstuk, maar als voeding voor de doorlopende discussie die er binnen de PvdA gevoerd wordt om een breed gedragen beweging vanuit de samenleving te zijn. Voor de zomer nog organiseren we een toekomstfestival waar we een nieuwe start gaan maken als partij en beweging. Hiervoor worden alle leden natuurlijk van harte uitgenodigd!

Op verzoek van de leden worden er 4 bijeenkomsten georganiseerd waar leden welkom zijn om mee te denken over de toekomst:

• 28 april vanaf 18:30 in Zwolle, in De Enk.
    • 30 april vanaf 13:00 in Amsterdam, in Mirror Centre.
    • 2 mei vanaf 18:30 in Rotterdam, Huis van de Wijk Pier 80, Rösener Manzstraat 80.
    • 3 mei vanaf 18:30 in Eindhoven (locatie volgt)

Meld je hier aan voor één van de bijeenkomsten >>

Denk mee en laat je idee/suggestie hier achter:

• Je kunt hier je suggesties of ideeën opschrijven in maximaal 200 woorden. We lezen alle reacties die binnenkomen en proberen zoveel mogelijk mensen te betrekken bij de gesprekken die eind april, begin mei plaats zullen vinden.