Projectmedewerker

Het landelijk partijbureau van de PvdA is op korte termijn op zoek naar een projectmedewerker voor 20 uur per week op het partijbureau in Den Haag

Organisatie
Het partijbureau is de professionele werkorganisatie van de Partij van de Arbeid. Het bureau levert tal van services én politiek-strategische ondersteuning aan de vereniging. Het team Projecten is de frontoffice van het partijbureau en werkt de door het partijbestuur geformuleerde doelen/activiteiten, projectmatig uit. Verkiezingscampagnes horen daar vanzelfsprekend bij.

Functie
Als Projectmedewerker word je trekker van ons ‘Actiecentrum regio Midden’. Vanuit 5 verschillende regio’s, waarvan regio Midden er één is, werken we samen met mensen van binnen en buiten de partij aan een actiegerichte programmering. De regio Midden beslaat de provincies Flevoland, Noord-Holland en Utrecht. In deze regio weet je leden en niet-leden, organisaties en partners die bondgenoot zijn, aan je te binden.  Een actiecentrum is een plek waar:

1. ideeënontwikkeling en debat plaatsvinden
  2. we samen met bondgenoten in actie komen
  3. de schakelfunctie wordt vormgeven tussen Europese, nationale, en lokale politiek
  4. we samen met afdelingen en gewesten campagnes organiseren
  5. we het leuk hebben met elkaar

Profiel
We zoeken een collega met een overtuigend PvdA-profiel. Je beschikt over de volgende functie-eisen:

• HBO of WO werk- en denkniveau
  • Uitstekende communicatieve- , verbindende netwerkvaardigheden
  • Interesse in de politiek op diverse niveaus
  • Uitstekende organisatorische en logistieke vaardigheden
  • Flexibiliteit qua werkplek en werktijden (die vallen niet altijd binnen een werkdag van 9-17 uur)
  • Aanjager van (politiek)maatschappelijke ideeën en interventies

Arbeidsvoorwaarden en salariëring
Arbeidsvoorwaarden conform de CAO PvdA en Neveninstellingen. Het salaris bedraagt afhankelijk van werkervaring, minimaal € 3.092 en maximaal € 4.066 bruto per maand bij een werkweek van 35 uur per week (= voltijds). De eindejaarsuitkering bedraagt € 1.700. Aanstelling voor een jaar met uitzicht op een vaste baan.

Informatie en solliciteren
Informatie over de functie kan worden ingewonnen bij Gert-Jan Leerink, teamleider Projecten, via gjleerink@pvda.nl /  06-51106878. Je brief en CV ontvangen we uiterlijk 21 oktober 2018. Deze richt je aan PvdA, t.a.v. Arjan de Vries, HR-adviseur, via vacature@pvda.nl.

Deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern opengesteld. Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang.