Project 20

Meld je aan voor jaargang '21-'22

Project 20

Wil jij een droomproject realiseren dat Nederland mooier en eerlijker maakt? Dan is Project 20 iets voor jou!

Project 20 is een leer-werk-traject met de beste trainingen, workshops en begeleiding uit het PvdA-netwerk. In een jaar volg je negen sessies waarin alle aspecten van het realiseren van een succesvol project aan bod komen: aanscherpen van je idee, draagvlak creëren, bondgenoten zoeken en hulpmiddelen vinden. Je maakt gebruik van de uitgebreide expertise en het netwerk van de PvdA.

Sprekers en coaches uit vorige jaargang Project 20

• Abdelhamid Idrissi - oprichter Studiezalen
  • Martijn de Greve - journalist
  • Eline Peters - campaigner en hoofd operationeel bij ‘DeGoedeZaak’.
  • Jerry Afriyie - activist
  • Margalith Kleijwegt - journalist
  • Gerdi Verbeet - oud-Tweede Kamervoorzitter
  • Marc Oosterhout - marketeer
  • Juul Martin - coach
  • Niels Slotboom - debat.nl
  • Nelleke Vedelaar - Partijvoorzitter PvdA
  • Barbara Kathmann - Kamerlid PvdA
  • Adnan Tekin - Voorzitter MBO-raad & voormalig gedeputeerde Noord-Holland
  • Andrew Makkinga - opiniemaker
  • Mirthe Biemans
  • Faiza Oulahsen - campagneleider Greenpeace
  • Piet Hein van der Hoek - documentairemaker
  • Jan Schuurman Hess - verhalenverteller

Dit is de tweede jaargang van Project 20, het afgelopen jaar - was zelfs ondanks corona - een groot succes. Veel projecten zijn veel verder gekomen of zelfs helemaal succesvol geworden! Kijk anders deze twee interviews van deelnemers van vorig jaar. Het doel van Project 20 is jou op weg helpen om jouw project te realiseren! Wij helpen jou op de goede weg, maar jij moet je eigen project trekken.

Dit is Project 20 – introductievideo

Deelnemers van vorig jaar over Project 20

Hoe is het om klemt te zitten tussen twee culturen?

Het project van Cheima is gaandeweg Project 20 erg veranderd. Voortkomend uit haar gevoel 'klem te zitten tussen twee culturen', wilde ze een documentaire maken. Het werd uiteindelijk iets heel anders, maar het bleef heel persoonlijk.

René wilde een buurtsupermarkt openen

In René's zijn dorp Lemele is al een tijd geen supermarkt meer. Bewoners moeten nu naar het volgende dorp rijden om hun boodschappen te doen. Daar wilde René iets aan doen! In dit interview vertelt hij hoe het met zijn plan gaat en wat hij aan Project 20 heeft gehad.

Meld je aan

Je kunt je op twee manieren aanmelden voor Project 20. Weet jij al helemaal zeker dat je mee wil doen? Vul dan het 'Project 20-aanmeldformulier' in. Wil je meer weten over Project 20 of denk je dat Project 20 iets is voor jou of iemand uit jouw netwerk? Laat dan je contactgegevens achter in het 'Project 20-interesseformulier'. Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

Project 20 - jaargang '21-'22

• Toegestane bestandstypen: pdf, Max. file size: 60 MB.
    Wat wil jij aanpakken en waarom? Leg uit in woord, beeld en/of geluid uit wat jij wil gaan doen. Daarnaast leg je uit wie, wat en welke vaardigheden je nodig denkt te hebben (Max 1 A4 in pdf-formaat). Als je video of geluid gebruikt, bied deze aan als verborgen YouTube-bestand en voeg de link toe aan het bestand van je plan. De kijk- of luistertijd bedraagt uiterlijk 2 minuten.
  • Max. file size: 60 MB.
    Upload je cv (max 2 pagina's) in pdf-formaat.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Project 20 'interesseformulier'

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Laat je emailadres achter en blijf op de hoogte