Over mij

"Deze tijden vragen om politici met een koel hoofd en een warm hart. Politici die de verbinding in de samenleving zoeken en een antwoord bieden op polarisatie en uitsluiting. "

Gelukkig gaat het weer beter met Nederland. Het diepe economische dal ligt achter ons. Huizen worden weer meer verkocht en de werkloosheid daalt. Maar we zijn er nog lang niet. Want cijfers zeggen wel dat het beter gaat, maar veel mensen ervaren dat nog niet aan den lijve. Zij maken zich zorgen over hun pensioen, zorg of de toekomst van hun kinderen.

En intussen stormt het om ons heen. Terreur en geweld teisterden Europese steden. Terroristen zaaiden moedwillig dood en verderf om mensen bang te maken. Het Midden-Oosten staat in brand en vluchtelingen zoeken een veilig heenkomen naar ons deel van het continent.

Deze tijden vragen om politici met een koel hoofd en een warm hart. Politici die de verbinding in de samenleving zoeken en een antwoord bieden op polarisatie en uitsluiting. Volksvertegenwoordigers die vol overtuiging onze idealen uitdragen: solidariteit, gelijkwaardigheid en een rotsvast geloof in vrijheid en vooruitgang. Met mijn jarenlange ervaring in het parlement en inmiddels op drie departementen ga ik daarom de komende maanden graag de verkiezingsstrijd weer aan.

Meer weten? Volg me op Twitter.

Portefeuilles

Infrastructuur en Milieu

Alle berichten van Sharon Dijksma

Laat je emailadres achter en blijf op de hoogte.

word lid

Word lid van de PvdA!

Samen kunnen we onze idealen waarmaken.

Doe mee en word nu lid!

sharon_dijksma @sharon_dijksma

Professor Heertje, een begrip voor velen van mijn generatie. Tot op hoge leeftijd actief en zeer betrokken. Geregeld stuurde hij een sms met zijn opinie. Altijd scherp, vaak bemoedigend. Rust in vrede Arnold. #dekernvandeEconomie https://t.co/kiTn4zvC9F

sharon_dijksma @sharon_dijksma