Sharon Dijksma

Demissionair staatssecretaris van Infrastructuur en Milieu

Samen vooruit

Over mij

"Deze tijden vragen om politici met een koel hoofd en een warm hart. Politici die de verbinding in de samenleving zoeken en een antwoord bieden op polarisatie en uitsluiting. "

Gelukkig gaat het weer beter met Nederland. Het diepe economische dal ligt achter ons. Huizen worden weer meer verkocht en de werkloosheid daalt. Maar we zijn er nog lang niet. Want cijfers zeggen wel dat het beter gaat, maar veel mensen ervaren dat nog niet aan den lijve. Zij maken zich zorgen over hun pensioen, zorg of de toekomst van hun kinderen.

En intussen stormt het om ons heen. Terreur en geweld teisterden Europese steden. Terroristen zaaiden moedwillig dood en verderf om mensen bang te maken. Het Midden-Oosten staat in brand en vluchtelingen zoeken een veilig heenkomen naar ons deel van het continent.

Deze tijden vragen om politici met een koel hoofd en een warm hart. Politici die de verbinding in de samenleving zoeken en een antwoord bieden op polarisatie en uitsluiting. Volksvertegenwoordigers die vol overtuiging onze idealen uitdragen: solidariteit, gelijkwaardigheid en een rotsvast geloof in vrijheid en vooruitgang. Met mijn jarenlange ervaring in het parlement en inmiddels op drie departementen ga ik daarom de komende maanden graag de verkiezingsstrijd weer aan.

Meer weten? Volg me op Twitter.

Portefeuilles

Infrastructuur en Milieu

Onze resultaten

Natuurlijk kunnen we in Nederland niet in ons eentje alle klimaatproblemen oplossen. Toch zijn er mede dankzij de PvdA enkele hoopgevende resultaten.

Het is toch een vak apart hè, #polletiek 😉 https://t.co/n5vlmZC14m

sharon_dijksma @sharon_dijksma

Persoonlijk vind ik #eelsk ook nog altijd een legendarisch woord.. #Grunnegs https://t.co/DCPBWiKKIC

sharon_dijksma @sharon_dijksma