Sharon Dijksma

Sharon Dijksma

Demissionair staatssecretaris van Infrastructuur en Milieu

Over mij

"Deze tijden vragen om politici met een koel hoofd en een warm hart. Politici die de verbinding in de samenleving zoeken en een antwoord bieden op polarisatie en uitsluiting. "

Gelukkig gaat het weer beter met Nederland. Het diepe economische dal ligt achter ons. Huizen worden weer meer verkocht en de werkloosheid daalt. Maar we zijn er nog lang niet. Want cijfers zeggen wel dat het beter gaat, maar veel mensen ervaren dat nog niet aan den lijve. Zij maken zich zorgen over hun pensioen, zorg of de toekomst van hun kinderen.

En intussen stormt het om ons heen. Terreur en geweld teisterden Europese steden. Terroristen zaaiden moedwillig dood en verderf om mensen bang te maken. Het Midden-Oosten staat in brand en vluchtelingen zoeken een veilig heenkomen naar ons deel van het continent.

Deze tijden vragen om politici met een koel hoofd en een warm hart. Politici die de verbinding in de samenleving zoeken en een antwoord bieden op polarisatie en uitsluiting. Volksvertegenwoordigers die vol overtuiging onze idealen uitdragen: solidariteit, gelijkwaardigheid en een rotsvast geloof in vrijheid en vooruitgang. Met mijn jarenlange ervaring in het parlement en inmiddels op drie departementen ga ik daarom de komende maanden graag de verkiezingsstrijd weer aan.

Meer weten? Volg me op Twitter.

Portefeuilles

Infrastructuur en Milieu

Alle berichten van Sharon Dijksma

Laat je emailadres achter en blijf op de hoogte.

word lid

Word lid van de PvdA!

Samen kunnen we onze idealen waarmaken.

Doe mee en word nu lid!

sharon_dijksma @sharon_dijksma

Prachtige docu over @ReneRedzepiNoma, chef van het geweldige restaurant #Noma op NPO3. Over vakmanschap en uiterste precisie.

sharon_dijksma @sharon_dijksma

Ik denk zomaar dat de Bulgaarse 17-jarige een grote kanshebber voor de winst is. En terecht.. #esf17 https://t.co/pmdK1AaeVO

sharon_dijksma @sharon_dijksma

It’s official.. @cbfkuijpers gaat I&M verlaten om DG Bestuur en Wonen te worden. Een verlies voor ons en ’n aanwinst voor @RPlasterk!