Over mij

Een sterke organisatie en goede rekrutering kunnen een partij maken of breken. Er moet geen gedoe zijn dat onze politici en leden afleidt van werken aan een sociaaldemocratische samenleving. Een goede politieke partij biedt haar leden een zinvolle manier om aan hun idealen te werken. Minder praten over statuten en amendementen betekent meer energie voor campagne, vrijwilligerswerk en zinvol debat.

Actief worden is soms moeilijk. Iedereen die dat wil, maar niet zo goed weet hoe, kan mij altijd mailen. Dan gaan wij samen bouwen aan een partij die werkt aan een samenleving waarin sociale gelijkheid, eerlijke kansen en solidariteit centraal staan.

randymartens @randymartens

De truc dat een ZZP’er méér verdiend maar afstand doet van vrijwel alle sociale zekerheid is de slimste die ooit bedacht werd. (😢) https://t.co/3XQCm7SdyV

WAAAT! https://t.co/Erl8cnR8kp

randymartens @randymartens

‘Waarom mag een arme zijn nier niet aan je verkopen?’ Zelfde reden dat kinderen zich niet aan jou mogen prostitueren idioot.