Over mij

Een sterke organisatie en goede rekrutering kunnen een partij maken of breken. Er moet geen gedoe zijn dat onze politici en leden afleidt van werken aan een sociaaldemocratische samenleving. Een goede politieke partij biedt haar leden een zinvolle manier om aan hun idealen te werken. Minder praten over statuten en amendementen betekent meer energie voor campagne, vrijwilligerswerk en zinvol debat.

Actief worden is soms moeilijk. Iedereen die dat wil, maar niet zo goed weet hoe, kan mij altijd mailen. Dan gaan wij samen bouwen aan een partij die werkt aan een samenleving waarin sociale gelijkheid, eerlijke kansen en solidariteit centraal staan.

randymartens @randymartens

1% loonstijging in jereinste hoogconjunctuur… Weten de bonden dat de inflatiedoelstelling 2% is? https://t.co/xg2n9NCUem

randymartens @randymartens

“This race is about people vs. money.” Is inderdaad een goede samenvatting van de Amerikaanse politiek.

(En nee ik geloof niet in dwepen met linkse verlossers, het is gewoon een lekker filmpje) https://t.co/PZCeUPA5MT

randymartens @randymartens

Gezien het eigendom van kwetstmachine GeenStijl verbaast het dat De Telegraaf zelf zo geraakt is door deze grap. https://t.co/6vvOkW5fqJ