Martijn van Dam

Martijn van Dam

Staatssecretaris van Economische Zaken

Over mij

Ik ben Martijn van Dam. Als staatssecretaris hou ik me bezig met het eten op ons bord en het groen om ons heen. Om onze kinderen met goed en gezond eten te laten opgroeien wil ik de manier waarop ons eten op ons bord komt verbeteren: eerlijker, natuurlijker en slimmer. Ook van onze natuur moeten volgende generaties kunnen genieten.

Mijn ideaal is een goed leven voor iedereen. Dat betekent goed werk en een eerlijke kans om je te ontwikkelen. Ook onze onderlinge verbondenheid is van waarde, de zekerheid dat je er niet alleen voor komt te staan en tijd hebt voor de mensen om je heen. Ik geloof in de kracht van vooruitgang en zoek naar kansen om samen dingen te verbeteren.

Portefeuilles

Economische Zaken

Alle berichten van Martijn van Dam
word lid

Word lid van de PvdA!

Samen kunnen we onze idealen waarmaken.

Doe mee en word nu lid!

martijnvdam @martijnvdam

Afscheid van @MinisterieEZ met talkshow, bier v Pimpelmees&Maximus, wijn van Colonjes, Haagse Zwam-bitterballen, bugbons en Texelse hapjes.

martijnvdam @martijnvdam

Gelukt! Het mestprobleem is weer onder controle. Nu vasthouden.

martijnvdam @martijnvdam

20 mln per jaar extra voor de natuur én voor de boeren die voor die natuur zorgen: https://t.co/fmAmnHsU5n