Marnix Norder
8Kandidaat Eerste Kamerlid

Marnix Norder

Over mij

“Ik wil met de gezamenlijke fractie van PvdA en GroenLinks een nieuw, progressief geluid laten horen, die uitgaat van de praktijk en waar juist ook jongeren zich weer helemaal bij thuis voelen. De gezamenlijke Eerste Kamerfractie is de eerste stap van ons nieuwe linkse hoofdstuk van de Nederlandse politiek. Uiteraard is de Eerste Kamer een plek van reflectie; maar juist daarin kan het helpen de koers van de politieke leiding in de Tweede Kamer te ondersteunen.”

mxnorder @mxnorder

#PZH heeft met eenvoudige subsidie regeling heel succesvol betaalbare woning-bouw versneld! Gefeliciteerd: eenvoud rules #provinciezuidholland

mxnorder @mxnorder

Bij Community-dag Wijkaanpak: hoe gaan we de wijken verduurzamen? Niet zozeer van t gas af centraal, maar minder CO2. Eindelijk weer eens live bij elkaar, en dan ook nog voor n beter Nederland