Over mij

Door mijn werk bij de Alfred Mozer Stichting en Amnesty International heb ik van dichtbij gezien wat het betekent voor mensen als democratie en mensenrechten niet gewaarborgd zijn. Het is aan de sociaaldemocratie om onrecht te bestrijden, te vechten voor een eerlijke wereld en zo veel mogelijk mensen te mobiliseren voor die strijd. Als Internationaal Secretaris van de PvdA ben je in een positie om daar een bijdrage aan te leveren.

kemeijer @kemeijer

Wat is er veel bereikt op het terrein van vrouwenrechten en gendergelijkheid, en wat is er nog veel te doen… Ook in Nederland. Dank voor de mooie middag en veel succes voor @LAitBaali en het team van @genderplatform! https://t.co/j8CokUKMoB

kemeijer @kemeijer

The #EU is now deciding its new #ChemicalsStrategy, and our health and the environment is at risk! Europeans don’t want more #toxic chemicals in our lives – tell the @EU_Commission to stand up for science! #ToxicProducts https://t.co/Wt0qevasaP