Keklik Yücel

Keklik Yücel

Samen vooruit

Over mij

"Politiek is voor mij vrijheid van mensen vergroten, niet verkleinen. Werken aan kansen voor iedereen, niet alleen voor sommigen."

Politiek is voor mij vrijheid van mensen vergroten, niet verkleinen. Werken aan kansen voor iedereen, niet alleen voor sommigen. Politiek is voor mij stelling nemen en onvrijheid niet voor lief nemen. Politiek is voor mij aanpakken, niet afwachten. Concreet en met de mensen. Een stem voor velen, maar daarbij de enkeling nooit vergeten.

Vrijheid, gelijkwaardigheid en kansen voor iedereen zijn mij dierbaar. Voor ons, voor onze kinderen, voor iedereen. Niet alleen nu, maar ook in de toekomst. Voor een sterker en socialer Nederland. Daar strijd ik nu voor, en daar ga ik straks graag mee verder.

Vrijheid voor iedereen en discriminatie niet accepteren

Onze vrijheid is het waard om verdedigd te worden. Racisme en discriminatie gaan we tegen. Nieuwkomers die hier willen wonen, accepteren de Nederlandse waarden.

keklikyucel @keklikyucel

Na @saxion #bestuurskunde nu gastlessen gegeven bij @HetVlier over democratie&vvmu/onafhankelijk media versus autocratie&censuur. Eigen ervaring censuur v Facebook en Erdo met daar tegenover #vk publicatie van @Natalie_Kabul #Zijlstra illustreerden het oa. Superleuk om te doen!

keklikyucel @keklikyucel

Waarom je politici / politieke organen nooit kan en mag laten bepalen wat nepnieuws is 👇bijvoorbeeld… https://t.co/5G8gVcJstM

keklikyucel @keklikyucel

EU-nepnieuwsbestrijders / politieke instituties laten we dus bepalen of een kop “te kort door de bocht is” en passen we vervolgens aan. Dit doet afbreuk aan de vrije media. Waarom laten we dit gebeuren? #vrijheidgeefjedoor https://t.co/DWAHfQtzqJ