Keklik Yücel

Keklik Yücel

Zeker zijn

Over mij

"Politiek is voor mij vrijheid van mensen vergroten, niet verkleinen. Werken aan kansen voor iedereen, niet alleen voor sommigen."

Politiek is voor mij vrijheid van mensen vergroten, niet verkleinen. Werken aan kansen voor iedereen, niet alleen voor sommigen. Politiek is voor mij stelling nemen en onvrijheid niet voor lief nemen. Politiek is voor mij aanpakken, niet afwachten. Concreet en met de mensen. Een stem voor velen, maar daarbij de enkeling nooit vergeten.

Vrijheid, gelijkwaardigheid en kansen voor iedereen zijn mij dierbaar. Voor ons, voor onze kinderen, voor iedereen. Niet alleen nu, maar ook in de toekomst. Voor een sterker en socialer Nederland. Daar strijd ik nu voor, en daar ga ik straks graag mee verder.

Vrijheid voor iedereen en discriminatie niet accepteren

Onze vrijheid is het waard om verdedigd te worden. Racisme en discriminatie gaan we tegen. Nieuwkomers die hier willen wonen, accepteren de Nederlandse waarden.

Mijn vader ❤️ was een herder… 🙏🏼@HaraldDoornbos https://t.co/HFBMFjajVy

keklikyucel @keklikyucel

Ernstig hoor. Wie zijn toch de adviseurs van onze beleidsmakers op dit thema? Met de meer dan serieuze radicaliseringsvraagstuk kunnen we ons niet de aanpak -met vallen en opstaan leren- permitteren. https://t.co/39bFZPh8h1

keklikyucel @keklikyucel