Kavish Bisseswar
14Kandidaat Tweede Kamerlid

Kavish Bisseswar

Over mij

Kavish Bisseswar (1993) is geboren en getogen in Den Haag. Hij zag al vroeg om zich heen wat armoede en achterstelling met kinderen kunnen doen. Dat motiveerde hem om kloven tussen groepen te overbruggen, zich in te zetten voor een samenleving die kansen geeft aan iedereen en die mensen niet laat vallen als het tegenzit.

In zijn studententijd was Kavish actief in de studentenpolitiek, waar hij zich hard maakte voor toegankelijk hoger onderwijs. Hij straalt de idealen van de PvdA uit: inmiddels is hij diplomaat in China, waar hij zich elke dag inzet voor de vrijheid, veiligheid en welvaart van Nederland en Nederlanders. Hij studeerde economie en politicologie in Utrecht en heeft een master in internationale betrekkingen behaald in Londen.

In de Tweede Kamer wil Kavish zich ervoor gaan inzetten om ieder kind de kansen te geven die hij zélf ook heeft gehad. Hij wil ervoor knokken dat iedereen in Nederland zeker is van een goede baan, goed onderwijs, goede zorg en een goede woning. Hij vertegenwoordigt daarmee een nieuwe generatie die de idealen van de sociaaldemocratie opnieuw wil opeisen, zeker nu we ons in de grootste crisis sinds de Tweede Wereldoorlog bevinden.

Samen kunnen we onze idealen waarmaken. Doe mee!

Word nu lid

Word vrijwilliger in een kandidatenteam!

Begeleid onze kandidaat-Kamerleden en ga voorop in hun campagne.

KBisseswar @kbisseswar

Cycling in Beijing with diplomats from 14 countries and celebrating diversity! #loveislove #idahot2021 https://t.co/mGtLiqsQ3S

Fenomeen. https://t.co/F5xiZyKinx

KBisseswar @kbisseswar

Iedereen die ook maar een beetje Indiase Twitteraars volgt, ziet de pure wanhoop van mensen voorbijkomen. Mensen naarstig op zoek naar zuurstof, bloedplasma, IC-bedden etc. Een tragedie van Braziliaanse proporties (en het aantal besmettingen blijft alleen maar verder toenemen).