Over mij

‘Kamerlid Kerstens komt op voor gewone mensen’ schreef de NOS. En zo is het. Het verschil maken voor mensen die het allemaal niet cadeau krijgen, die niet de hoogste opleiding of het hoogste inkomen hebben. Die hun best doen, maar af en toe ook een steuntje in de rug nodig hebben. Zich soms zorgen maken, en willen dat die zorgen serieus worden genomen. Dat is waar ik ’t voor doe. Nu (en hopelijk straks) in de Tweede Kamer, hiervoor bij de FNV.

En met resultaat: zaken waarover ik voordat ik naar Den Haag kwam een roepende in de woestijn was, staan er nu op de agenda. Worden vertaald in wetten en in acties. Een fatsoenlijkere arbeidsmarkt voorop. Waarop mensen niet worden gezien als kostenpost, maar als het grootste kapitaal van een bedrijf. Waarop mensen die elkaars collega zijn niet tegen elkaar worden uitgespeeld, maar samen werken aan de toekomst. Hun toekomst, en die van onze samenleving.

Kijk hier, op Twitter of op Facebook hoe ik daarvoor, en voor andere zaken, knok. Of nodig me gewoon een keer uit!

Alle berichten van John Kerstens

Word lid van de PvdA!

Samen kunnen we onze idealen waarmaken.

Doe mee en word nu lid!

Laat je emailadres achter en blijf op de hoogte

JohnKerstens @johnkerstens

Wacht even. Mensen die hun baan kwijtraken en zich tot de laatste dag inzetten, uitschelden en bespugen omdat je buiten hun schuld je cadeaubon niet kunt verzilveren. Sjonge. #Intertoys https://t.co/9iJLKlfuj3