John Kerstens

John Kerstens

Samen vooruit

Over mij

"‘Kamerlid Kerstens komt op voor gewone mensen’ schreef de NOS pas. En zo is het."

‘Kamerlid Kerstens komt op voor gewone mensen’ schreef de NOS pas. En zo is het. Het verschil maken voor mensen die het allemaal niet cadeau krijgen, die niet de hoogste opleiding of het hoogste inkomen hebben. Die hun best doen, maar af en toe ook een steuntje in de rug nodig hebben. Zich soms zorgen maken, en willen dat die zorgen serieus worden genomen. Dat is waar ik ’t voor doe. Nu (en hopelijk straks) in de Tweede Kamer, hiervoor bij de FNV.

En met resultaat: zaken waarover ik voordat ik naar Den Haag kwam een roepende in de woestijn was, staan er nu op de agenda. Worden vertaald in wetten en in acties. Een fatsoenlijkere arbeidsmarkt voorop. Waarop mensen niet worden gezien als kostenpost, maar als het grootste kapitaal van een bedrijf. Waarop mensen die elkaars collega zijn niet tegen elkaar worden uitgespeeld, maar samen werken aan de toekomst. Hun toekomst, en die van onze samenleving.

Kijk hier, op Twitter of op Facebook hoe ik daarvoor, en voor andere zaken, knok. Of nodig me gewoon een keer uit: j.kerstens@tweedekamer.nl.

Onze resultaten

Wij willen gewoon goed werk voor iedereen. Goed werk is een baan met zekerheid. Een baan met waardering en respect van je baas. Met een mooi salaris en waar je het naar je zin hebt met je collega’s. Bekijk onze resultaten.

Goed werk

Vast werk is geen luxe maar een recht. Het biedt inkomen, respect en waardering. De lonen voor werknemers gaan omhoog.

JohnKerstens @johnkerstens

Belangrijke stap om oudere werkzoekenden meer kansen te geven. De bal ligt nu bij werkgevers. Alleen nog even inkoppen. #PvdA https://t.co/jrC5cff2XD

JohnKerstens @johnkerstens

Grappen en grollen bij het 25-jarig jubileum van @HennyPlat bij de FNV. Op handen gedragen door haar kaderleden. https://t.co/BkjkdTgZon