Jimme Nordkamp
Partijbestuur

Jimme Nordkamp

Over mij

Jimme Nordkamp (1996, Overdinkel) werd al jong fractievoorzitter in de gemeenteraad van Losser. Hij wil het geluid vertolken van een achterban in een gebied dat weinig gehoord wordt. Hij heeft een duidelijke en open stijl, maakt makkelijk contact met mensen en wil bijdragen aan de herkenbaarheid van de PvdA .
Graag lever ik mijn bijdrage aan het verder uitbouwen van de PvdA als brede volkspartij. Samen zetten wij ons in voor een Nederland waarin mensen met verschillende achtergronden in harmonie met elkaar kunnen samenleven, een maatschappij waarin ieder kind dat als dubbeltje geboren wordt ook een kwartje kan worden en een samenleving waar in plaats van het geld de mens weer centraal staat en niet het recht van de sterkste geldt.

Als lid van het partijbestuur zet ik mij vrijwillig in voor onze partij omdat de sociaaldemocratie voor velen de weg is naar een beter bestaan. Ik ben ervan overtuigd dat er nog veel meer verborgen kracht en positieve energie in de partij aanwezig is en ik draag er graag aan bij om daar het maximale uit te halen. Voor onze partij, voor onze idealen en voor onze mensen.

Laat je emailadres achter en blijf op de hoogte