Giselle Schellekens

Giselle Schellekens

Samen vooruit

Over mij

"Ik wil onze waarden weer laten zien in daden. En onze ambities uitleggen in begrijpelijke taal."

Soms is het een uitdaging om hoopvol te zijn over onze politieke toekomst. Het structureel doen en vervolgens verbreken van politieke beloften heeft ons kwetsbaar gemaakt. Terwijl we juist nu sterk moeten zijn om een toekomst met Premier Wilders te voorkomen.

Ik ben opgegroeid in verschillende Afrikaanse landen en ik heb opleidingen gevolgd van het MBO tot aan de universiteit. Nu ben ik gemeenteraadslid en werk ik bij een ontwikkelingshulporganisatie die ambitieuze jongeren helpt hun door conflict getroffen gemeenschap weer op te bouwen.

Ik geloof dat de sociaaldemocratie nog steeds het antwoord is op de huidige vervreemding binnen onze maatschappij. Maar dan moeten we wel eerlijk durven zijn over wat we wel en niet kunnen betekenen voor de kiezer.

Daarom stel ik mij kandidaat voor de PvdA. Ik wil onze waarden weer laten zien in daden. En onze ambities uitleggen in begrijpelijke taal. Juist nu is het onze taak om het wij-zij denken te bestrijden met waar we altijd al voor stonden: samen is het leuker. Het besef dat we nu meer nodig zijn dan ooit stemt mij hoopvol en ik zal me inzetten met alles dat ik heb: op een dappere, liefdevolle en strijdbare manier.

Sluit je aan

Blijf niet aan de zijlijn staan. Laten we samen een Nederland bouwen waar iedereen trots op kan zijn.

Ik doe mee

Sluit je aan!

Samen vooruit.

Lees je mee Mark Rutte? 👀 https://t.co/P0jTKaKk1a