Samen vooruit

Over mij

"Voor mij als sociaaldemocraat staan bestaanszekerheid en de mogelijkheid je te ontwikkelen voorop."

Met 69 jaar mag ik me een van de nestoren noemen van de kandidatenlijst van de partij. Als PvdA-kandidaat voor de Tweede Kamer maak ik me deze campagne dan ook graag sterk voor de positie van ouderen: mensen met een pensioen, met hun aow of senioren met een smalle beurs. We hebben de crisis achter de rug, maar ik zie dat veel ouderen zich zorgen maken: hebben ze straks nog wel pensioen of krijgen ze nog recht op de juiste zorg. Die zorgen neem ik, in lijn met onze partij, serieus.

De PvdA biedt met haar verkiezingsprogramma daarom nieuwe zekerheden. We willen bijvoorbeeld naar een flexibele AOW, waarin mensen eerder kunnen stoppen met werken. In de huidige kabinetsperiode is de AOW naar 67 jaar en 3 maanden gegaan, zonder dat we ons altijd afvroegen of iedereen wel tot die leeftijd kon werken. Dat gaan we met de flexibele AOW herstellen.

Als Kamerlid wil ik verder graag mensen verbinden. Tot slot wil ik dat iedere inwoner van ons land zich geborgen en veilig voelt: thuis, in de eigen straat, de wijk en dorp of stad. Voor mij als sociaaldemocraat staan bestaanszekerheid en de mogelijkheid je te ontwikkelen voorop.

FredCohen47 @fredcohen47

Blues zoals het ook gespeeld kan worden. Gast is zanger Han Burh https://t.co/ZXruHeTPH3

FredCohen47 @fredcohen47

Een nieuw initiatief van The Amsterdam Blues Company. Voor meer informatie van naar de website of Facebook. https://t.co/DQMHbrxsDh