Duco Hoogland

Duco Hoogland

Samen vooruit

Over mij

"Nederland maken we samen. Door elkaar vooruit te helpen, te steunen en talent te stimuleren."

Wil je leven in een land waar niemand er alleen voorstaat? Waar succes hebben betekent dat je een waardevolle bijdrage levert? Waar mensen voor elkaar opkomen? Waar goede zorg is en onderwijs voor iedereen toegankelijk is? Kortom: een rechtvaardige samenleving?

Niemand heeft de keus om arm of rijk te worden geboren. Iedereen moet het beste uit zichzelf kunnen halen. Met de goede leraar die inspirerend lesgeeft, de agenten die zorgen voor een veilige buurt en de dokter waar je altijd terecht kan. Nederland maken we samen. Door elkaar vooruit te helpen, te steunen en talent te stimuleren.

ducohoogland @ducohoogland

In volle langzame lift van ministerie vraagt man aan collega: waarom ga je naar de kantine met boterhammen? Antwoord: “Ik lunch in de lift”.

ducohoogland @ducohoogland

De verontwaardiging over Beatrix Ruf is begrijpelijk. De rol van de raad van toezicht lijkt net zo bedenkelijk. #StedelijkMuseum

ducohoogland @ducohoogland

Bij #nieuwsuur de econoom die het heeft over een fabrieksbrood van een halve euro, tegenover oesters voor de rijken bij de #btw verhoging.

Berichten