Duco Hoogland

Duco Hoogland

Samen vooruit

Over mij

"Nederland maken we samen. Door elkaar vooruit te helpen, te steunen en talent te stimuleren."

Wil je leven in een land waar niemand er alleen voorstaat? Waar succes hebben betekent dat je een waardevolle bijdrage levert? Waar mensen voor elkaar opkomen? Waar goede zorg is en onderwijs voor iedereen toegankelijk is? Kortom: een rechtvaardige samenleving?

Niemand heeft de keus om arm of rijk te worden geboren. Iedereen moet het beste uit zichzelf kunnen halen. Met de goede leraar die inspirerend lesgeeft, de agenten die zorgen voor een veilige buurt en de dokter waar je altijd terecht kan. Nederland maken we samen. Door elkaar vooruit te helpen, te steunen en talent te stimuleren.

Een kraantje van @BoskalisNL 🙂 https://t.co/ZiD79std0D

ducohoogland @ducohoogland

Overigens slaagt voorzitter van Jole er in om meer te praten dan het panel en de gasten gezamenlijk. Met nog wat flauwe opmerkingen naar politici, doet hij het onderwerp tekort. #arminius

ducohoogland @ducohoogland