Duco Hoogland

Duco Hoogland

Samen vooruit

Over mij

"Nederland maken we samen. Door elkaar vooruit te helpen, te steunen en talent te stimuleren."

Wil je leven in een land waar niemand er alleen voorstaat? Waar succes hebben betekent dat je een waardevolle bijdrage levert? Waar mensen voor elkaar opkomen? Waar goede zorg is en onderwijs voor iedereen toegankelijk is? Kortom: een rechtvaardige samenleving?

Niemand heeft de keus om arm of rijk te worden geboren. Iedereen moet het beste uit zichzelf kunnen halen. Met de goede leraar die inspirerend lesgeeft, de agenten die zorgen voor een veilige buurt en de dokter waar je altijd terecht kan. Nederland maken we samen. Door elkaar vooruit te helpen, te steunen en talent te stimuleren.

DucoHoogland @ducohoogland

Test

ducohoogland @ducohoogland

Het debat over van Waarde in Rotterdam. Politiek over zorgen van mensen. Met prachtige verhalen. #pvda https://t.co/7gTKi5JGzy