Aya Selman
41Kandidaat Tweede Kamerlid

Aya Selman

Over mij

We hebben als samenleving elkaars handen losgelaten en dat moet anders! Het is tijd dat we opstaan en de idealen van de Partij van de Arbeid luiden. Dat we actie voeren voor gelijkheid en saamhorigheid. Het is tijd om de Nederlandse samenleving te verbinden en om er te zijn voor een ieder die ons nodig heeft.

Aya Selman is de naam, geboren in Libanon en groot geworden in Nederland. Een jonge gemotiveerde vrouw van 27 jaar. Verpleegkundige van beroep en sociaaldemocraat in het hart. Sinds 2018 dan ook raadslid voor de PvdA in Almere. De stap naar de Tweede Kamer is om te strijden voor de mensen in heel Nederland. Om er te staan en te vechten voor al die kinderen die in armoede leven. Voor de mensen die de zorg die ze nodig hebben niet krijgen. Voor de vrouwen die niet aan de top kunnen komen. Voor de ouderen die steeds meer vereenzamen en voor de mensen met een migratie-achtergrond die niet dezelfde start kunnen maken en daardoor achterblijven. De politiek is een middel om verandering te brengen en wanneer je verandering wilt, moet je bij jezelf beginnen.

Samen kunnen we onze idealen waarmaken. Doe mee!

Word nu lid

Word vrijwilliger in een kandidatenteam!

Begeleid onze kandidaat-Kamerleden en ga voorop in hun campagne.

mw_selman @mw_selman

Wat doet een #raadslid eigenlijk?
Een probleem uit de stad vernemen, in gesprek gaan met bewoners, oplossing zoeken en het probleem oplossen. Happy bewoners, happy raadslid 🥳! #pvdaalmere #pvda #almere https://t.co/RJXKFtrIqM

mw_selman @mw_selman

Nederland kan en moet beter! Jouw stem helpt! Jij bepaalt in wat voor land je wil leven. Jij bepaalt in welke samenleving wij ons bevinden. Jij bepaalt welke koers we op moeten. Gebruik jouw stem om het verschil te maken. Verandering begint bij jezelf ❤️. #nummer41 https://t.co/dPBS5EoPr5

mw_selman @mw_selman