Over mij

Verbondenheid met elkaar is de basis voor een samenleving die tegen een stootje kan. Een samenleving waarin iedereen gelijke kansen heeft. Dat is geen vanzelfsprekendheid; daar moeten we nog steeds voor vechten. En dat doe ik met overtuiging.

Sinds mijn tienerjaren ben ik betrokken bij de PvdA en actief om deze basis in onze samenleving te behouden naar de toekomst. We hebben elkaar hard nodig om iedereen goede voorzieningen te kunnen blijven bieden. Een krachtige regionale en lokale organisatie van onze partij is daarvoor essentieel. Het begint bij onze eigen onderlinge verbondenheid om een vuist te kunnen maken. Ik zet mij in om onze centrale organisatie te verbinden met die in de regio’s. De betrokkenheid en passie van onze leden en burgers bij onze partij wil ik graag verder verbreden.

De kracht van onze samenleving heeft altijd gelegen in het beste halen uit de diversiteit ervan. Land en water, stad en platteland, kennisindustrie en maakindustrie. Als geen ander zijn wij in staat om die mix tot rijkdom te brengen; een rijkdom waardoor we ons in vertrouwen kunnen ontplooien en we ons van zorg verzekerd zijn wanneer we dat nodig hebben. De mix van uitdagingen naar de toekomst, van integratie van vluchtelingen tot vergrijzing van plattelandsgebieden moeten we aanpakken vanuit die kracht.

De afgelopen jaren ging het ons financieel niet voor de wind. Dat heeft soms tot pijnlijke keuzes geleid, maar betekende ook een noodzaak om na te denken hoe het ánders kan. Die creativiteit zullen we meer nodig hebben naar de toekomst.

Ik breng mijn ervaring en kennis op financieel vlak graag in als penningmeester in het partijbestuur van de PvdA. Het meeste rendement voor ons allemaal, want daar worden we samen beter van.

Word lid van de PvdA!

Samen kunnen we onze idealen waarmaken.

Doe mee en word nu lid!

ArdvanderTuuk @ardvandertuuk

25e Survivalrun Boerakker zojuist met startschot geopend. 1200 deelnemers bikkelen vandaag in weer en wind. Complimenten! https://t.co/uvabAhIfgh

ArdvanderTuuk @ardvandertuuk