PvdA debatteert

Leer beter spreken, argumenteren en luisteren!

PvdA Debatteert

Heb jij een sterke mening, en zou je deze graag beter leren verdedigen? Zie je wel eens een politiek debat en denk je: hé, dat wil ik ook kunnen? Bij PvdA Debatteert kun jij, onder deskundige begeleiding, jouw skills in spreken en overtuigen verder ontwikkelen en iedereen omver blazen bij jouw volgende debat!

Over PvdA Debatteert

Bij dit programma leer je de fijne kneepjes van het vak van ervaren debatcoaches in vijf online trainingen samen met andere PvdA’ers. De theorie die je leert pas je direct in de praktijk toe door in debat te gaan over uitdagende, actuele stellingen. Aan de hand hiervan krijg je tips om jouw debatkunsten op alle vlakken te verbeteren. Hierbij leer je om te analyseren, beargumenteren en presenteren. De training staat onder leiding van een voormalig Nederlands Kampioen debatteren en doorgewinterde partijleden. De reeks wordt afgesloten met een debatdag, waarin je wat je geleerd hebt laat zien aan een vakkundige jury. Dus wil jij:

• Je debat-skills verder ontwikkelen?
  • Begeleid worden door ervaren coaches?
  • Theorie over debatteren gelijk in de praktijk toepassen?

Praktische informatie

De aanmeldingen voor PvdA debatteert voor de sessies het voorjaar zijn gesloten. Ben je alsnog enthousiast geworden? In het najaar start er weer een nieuwe reeks. Hou de site en je mailbox goed in de gaten!