Opmaat teambuilding

Voor wie
Fracties en afdelingen die met elkaar willen teambuilden, willen nadenken over een optimale samenwerking, over het verdelen van taken, over het maken van een jaarplan, kunnen in aanmerking komen voor een Opmaat teamtraining.

Wat
Zoals de naam al doet vermoeden, worden deze trainingen opmaat gemaakt voor de aanvrager. Nadat je je wensen en ideeën hebt besproken met de medewerkers van de Suze Groenewegschool, gaan zij op zoek naar een geschikte trainer. Deze trainer gaat voor jullie aan de slag met een opmaat gemaakt trainingsprogramma

Wanneer
De Opmaat training vindt plaats op het moment dat de aanvrager en de trainer het beste uitkomt.

Wat zijn de kosten
Opmaat trainingen worden verzorgd door partijgenoten of professionele trainers.
Het i afhankelijk van de training of hier ook kosten aan verbonden zijn. Mocht dit het geval zijn, dan gaat het om €300,00 per dagdeel uitvoering voor de training. De voorbereidingskosten (intake, maken programma) van €150,00 worden één maal per jaar door de Suze Groenewegschool betaald. Ook de reiskosten van de trainer zijn voor rekening van de Suze Groenewegschool.
De fractie/afdeling zorgt voor de locatie.

Hoe kan je een Opmaat training aanvragen
Wil je meer informatie of wil je een Opmaat training aanvragen, neem dan contact op met

Wendy Janssen