Opleidingsfestival

Een dag vol trainingen, workshops en andere activiteiten, zoals gesprekken en colleges, met een aanbod voor alle partijleden. Ben je actief in de Partij van de Arbeid en wil je je kennis verdiepen? Wil je weten wat wij je kunnen bieden en hoe jij je kunt inzetten voor de vereniging? Wil je partijgenoten ontmoeten? Tijdens het Opleidingsfestival bieden we een groot aantal verschillende sessies aan, die je verder helpen in het (vrijwilligers)werk dat je voor de PvdA kan doen of die je meer inzicht geven in wat er allemaal te doen is bij de PvdA.

Interesse? Geef je interesse hier aan

In de regel organiseren we twee keer per jaar een Opleidingsfestival, maar in de aanloop naar de verkiezingen hebben we een regionale variant en worden er opleidingsdagen in het kader van campagne gehouden, op enkele plekken over verschillende dagen. Interesse in deze opleidingsdagen? Mail naar [email protected] onder vermelding van je naam, adresgegevens en regio waar je interesse naar uit gaat.