Campagne Academie

De Campagne Academie is een trainingsprogramma van circa anderhalve dag, dat wordt georganiseerd in aanloop naar lokale en landelijke verkiezingen. De Campagne Academie is bedoeld voor campagnecoördinatoren en andere vrijwilligers die een centrale rol (gaan) spelen in de lokale verkiezingscampagnes en biedt een optimale voorbereiding op de lokale (grond)campagne. Op de Campagne Academie word je bijgepraat over de nieuwste manieren van campagnevoeren en de landelijke campagnestrategie, wissel je ervaringen uit met professionals en andere vrijwilligers en kun je werken aan het campagneplan van je afdeling.Let op: de centraal georganiseerde Campagne Academie voor de TK-verkiezingen van 2017 heeft reeds plaatsgevonden, maar in aanloop naar de verkiezingen van 2017 wordt nog een aantal regionaal georganiseerde opleidingsdagen georganiseerd waarbij de focus op campagne ligt. Interesse in deze opleidingsdagen? Mail naar [email protected] onder vermelding van je naam, adresgegevens en regio waar je interesse naar uit gaat.

Interesse in de centraal georganiseerde Campagne Academie? Geef je interesse hier aan

Wil je als afdelingsbestuur met een campagneplan aan de slag, of ben je geïnteresseerd in wat afdelingen tijdens de campagne kunnen betekenen? In aanloop naar de Tweede Kamerverkiezing van 2017 en de Gemeenteraadsverkiezingen van 2018 bieden we campagnetrainingen op aanvraag aan. Meer informatie vind je hier