Aanmeldpagina: hoe overtuig ik de kiezer?

Workshop 1: De Taal van de Kiezer

Je inzetten in de campagnetijd betekent voor alles: communiceren, zowel schriftelijk als mondeling. Daarbij wisselen de mensen op wie je je richt, je doelgroepen, voortdurend. In korte tijd of bij eenzelfde actie ontmoet je bijvoorbeeld allerlei buurtbewoners, leden van andere politieke partijen, journalisten, etc. Oefen hier je gesprekken en neem mensen mee in het PvdA gedachtegoed!

Deze workshop duurt ongeveer 60 minuten, en begint om 19:30u.

Workshop 2: Je persoonlijk PvdA verhaal – je pitch

Je inzetten in de campagnetijd betekent voor alles: communiceren. Al duizenden jaren gebruiken mensen verhalen om met andere verbinding te zoeken. In deze cursus gebruik jij je persoonlijke drijfveren om jouw pitch te ontwikkelen. Met jouw persoonlijk verhaal op zak kun je het PvdA gedachte goed uitdragen bij mensen op straat, maar ook bij je buren, familie en vrienden. Oefen hier je persoonlijk verhaal, en leer het in te zetten tijdens de campagne.

Deze workshop duurt ongeveer 90 minuten, en begint om 19:30u.

Meld je hier aan:

Aanmelden digitale trainingen 2

• De trainingen zijn op verschillende momenten gepland, en worden gegeven door verschillende trainers. De naam van de desbetreffende trainer staat bij de datumkiezer.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.