Aanmeldpagina online trainingen

Samen blijven we online.

Voor de zomer hebben we een groot aantal digitale trainingen gegeven. Daar kwamen veel reacties op, en inmiddels hebben we al meer dan 100 van onze leden getraind. We merken echter dat er nog veel vraag is naar nieuwe trainingsmogelijkheden, dus vanaf nu is het weer mogelijk om je in te schrijven voor een aantal trainingen!

Hieronder vind je de omschrijvingen van de diverse trainingen die we geven. Onderaan deze pagina is er de mogelijkheid om je aan te melden. We vragen je hierbij om een moment te kiezen dat jou het best uitkomt.

Deze trainingen bieden wij op dit moment aan

Zeker Zijn: Zeker Zijn is de basis van alle communicatie van de PvdA. Wat zijn de uitgangspunten en waarom werkt het zo goed? In de Zeker Zijn training nemen we je stap voor stap mee en gaan we oefenen!

Deze training wordt verzorgd door landelijk campagnemanager Sebastiaan Timmermans.

Tips & tricks voor een campagne met volop enthousiaste vrijwilligers De Tweede Kamerverkiezingen komen eraan en dat betekent dat we nu al aan de slag moeten met onze vrijwilligerspool! In deze training gaan we in op hoe je voor de campagne enthousiaste vrijwilligers werft én ervoor zorgt dat ze actief blijven. Aan bod komen tips & tricks die je direct toe kan passen. Dit is een nieuwe training specifiek gericht op de campagne, dus ook als je de eerdere training over vrijwilligersmanagement hebt gevolgd is deze training zeker interessant!

Dit onderdeel wordt gegeven door Nikki Gommers

Ledenwerving- en behoud: Met slimme acties nieuwe leden werven én ze actief houden in jouw afdeling. Nu aan de slag om in de campagne te knallen!

Dit onderdeel wordt gegeven door Bianca Jamanika

Verdiepingstraining Social Media: Wil je uitgebreid ingaan op alle do’s en don’ts wat betreft Social Media, en heb je onze eerdere training over social media al gevolgd? Dan is deze training wat voor jou!

Dit onderdeel wordt gegeven door Sarah Berends van het online-team.

Verdiepingstraining Foto / Video-editing: Wil je zelf aan de slag aan de slag gaan met het bewerken van foto’s, of heb je interesse in het maken van je eigen filmpjes, in de PvdA-huisstijl, en heb je onze eerdere training over huisstijl etc. al gevolgd? Doe mee met deze training! LET OP: voor deze training moet je de beschikking hebben over Adobe Photoshop of Adobe Premiere Pro.

Dit onderdeel wordt gegeven door content manager Martijn van Moock.

Meld je aan voor een training

In verband met onze beperkte mankracht, laten we trainingen vervallen als er minder dan 5 aanmeldingen zijn. In dat geval ontvang je van ons bericht, met de vraag om een andere datum te kiezen.