De Taskforce Verjonging

Dóór jongeren, vóór jongeren

De Taskforce Verjonging

De Taskforce Verjonging is een enthousiaste club jonge vrijwilligers binnen de PvdA met een missie: de positie van jongeren binnen de partij versterken. Samen met mensen vanuit de gehele partijorganisatie bouwen we aan de toekomst van de PvdA, en creëren we kansen voor jongeren in de (lokale) politiek. Wij geloven niet in structureel vergaderen of in het formuleren van 100% waterdichte plannen: we maken gebruik van onze energie en steken de handen uit de mouwen voor events die wij supertof vinden. Dóór jongeren, vóór jongeren. Ook enthousiast? Ideeën? Vragen? Onze mailbox staat altijd open!

Dit doet de Taskforce

De PvdA is een brede volkspartij met ondertussen 75 jaar ervaring op alle politieke niveaus. Dat betekent dat er onder onze leden een schat aan ervaring, kennis, en kunde ligt die we graag met elkaar delen. Daarom is de Taskforce het coachingsprogramma gestart: om nieuwe talenten in de partij te laten staan op de schouders van onze reuzen. Inmiddels hebben we al meer dan 70 enthousiaste coaches en coachees aan elkaar gekoppeld!

Je kunt je nú aanmelden (tot uiterlijk 30 mei 2021) voor de tweede editie van het coachtraject!

In het coachtraject slaan we een brug tussen ervaren PvdA politici en progressieve jongeren (16-35 jaar). Dat doen we door het maken van matches op basis van de ervaring van de coaches en de hulpvraag van de coachees. Je CV is niet belangrijk, je motivatie en vraag wel! Aanmelden kan via de onderstaande buttons! Twijfel je om je aan te melden? Lees hier wat eerdere deelnemers van het traject vonden:

"Het coachtraject was een ideale manier om te groeien als individu én als partijlid"

"Een coach-traject waar je jezelf eerlijk en kwetsbaar kunt opstellen over je leerdoelen, en geholpen wordt om stappen in de juiste richting te zetten!"

"Als politiek actieve jongere helpt het ontzettend om af en toe te reflecteren op je eigen activiteiten en ambities met iemand die zelf alles al eens heeft meegemaakt. De coach die ik via de Taskforce Verjonging kreeg was daarin heel waardevol."

Je aanmelden voor het coaching programma kan tot uiterlijk 30 mei 2021!

Actief worden bij de Taskforce?

Voel jij het borrelen bij onze missie? De Taskforce Verjonging is permanent op zoek naar enthousiaste PvdA'ers die aan willen haken bij onze projectteams of nieuwe ideeën willen uitvoeren. Deelnemers aan de Taskforce zijn vrijwilligers: we hebben geen verplichtingen, wel verwachtingen. Heb jij tijd en energie om je in te zetten voor de kansen van jongeren binnen de PvdA? Stuur ons dan een mailtje met daarin jouw verhaal!