Online Contentmaker

Het partijbureau van de Partij van de Arbeid is per direct op zoek naar een:

Online Contentmaker

Het partijbureau van de PvdA ondersteunt de vereniging bij het bereiken van de idealen van de sociaaldemocratie. Dat doet ze door zo scherp mogelijk prioriteiten te stellen en de inzet van mensen en middelen daarop te richten. Het partijbureau is opgebouwd langs 3 teams: projecten, ondersteuning en diensten.

De Online Contentmaker zal worden toegevoegd aan het team projecten. Team projecten richt zich op het mogelijk maken van de belangrijke bewegingen die in de partij gaande zijn. Het team werkt projectmatig en concentreert zich op activiteiten zoals de organisatie van landelijke bijeenkomsten en evenementen, campagnes, communicatie, vrijwilligersmanagement, etc.

Functie-inhoud en profiel

Binnen het communicatieteam ben je verantwoordelijk voor het maken van grafische (online) content. Je komt met de nieuwste online ideeën en je bent de uitvoerder van de audiovisuele strategie op de social media kanalen van de PvdA. Je komt te werken op het landelijke partijbureau in Den Haag.

Profiel

We zijn op zoek naar een  Online Contentmaker die:

• Ervaring heeft met Final Cut Pro of Adobe Premiere Pro (of vergelijkbare programma’s) en Photoshop of Indesign (of vergelijkbare programma’s);
  • Graag meedenkt met onze online strategie;
  • Affiniteit heeft met de PvdA en haar gedachtengoed;
  • Altijd op de hoogte is van de laatste online ontwikkelingen en trends;
  • Flexibel is (je vindt het geen probleem om ook buiten kantooruren te werken);

Aanbod

Wij bieden een inspirerende werkomgeving om met fijne, bevlogen collega’s te werken aan partij idealen. Arbeidsvoorwaarden conform de cao van de PvdA en neveninstellingen.

Informeren en solliciteren

Ben jij diegene die niets liever doet dan online content creëren zoals video’s, gifjes, animaties en infographics? Ben je direct beschikbaar? Mail dan snel je cv/portfolio met een korte motivatie voor woensdag 13 december 12:00 uur naar Lodewijk Bleijerveld via lbleijerveld@pvda.nl. Je krijgt altijd antwoord van ons.