Wim Bakker ook aan boord van het verongelukte toestel

Door De Redactie op 18 juli 2014 Delen

Enkele uren geleden bereikte ons het afgrijselijke nieuws dat ook Wim Bakker en zijn echtgenote aan boord waren van het toestel dat verongelukte in Oekraïne. Wim is al jaren actief voor de partij. Eerst in verschillende functies in Zoetermeer en sinds 2012 als lid van het bestuur van het gewest Zuid Holland

Lees het in memoriam >

Jan Marinus Wiersma (voorzitter bestuur gewest Zuid Holland):

‘Woorden schieten tekort. Wim heeft, steeds als vrijwilliger, diverse functies binnen de partij vervuld. Hij was van grote betekenis in Zuid Holland. Zowel binnen de afdeling Zoetermeer als in het gewestelijk bestuur. Mijn gedachten gaan uit naar zijn kinderen en andere nabestaanden.’

Hans Spekman (voorzitter PvdA):

‘Met Wim verliezen we een betrokken en enthousiaste vrijwilliger. Zo verzette hij vorig jaar met de open voorverkiezing van de lijsttrekker voor Zoetermeer nog bergen werk. Met deze ramp verliezen echter ook kinderen hun ouders, Ik ben sprakeloos.’