Wil jij donor worden?

Door Jetta Klijnsma op 22 oktober 2012 Delen

Deze week is het Donorweek. In deze jaarlijkse actieweek van verschillende initiatiefnemers wordt mensen gevraagd of ze al staan ingeschreven als donor. Die oproep steun ik van harte. Het is ontzettend belangrijk dat we in Nederland genoeg potentiële donoren hebben voor die mensen die wachten op een nieuwe nier of hart. Maar ook omdat je hoopt dat er een ander is die er precies zo over denkt als jij degene bent die een orgaan nodig heeft. Met voldoende donoren kunnen er jaarlijks tientallen levens worden gered.

Kijk op jaofnee.nl als je meer wil weten voor je een beslissing neemt. Zelf ben ik al tientallen jaren donor. Ben je zelf ook voor, dan kun je op deze site je in nog geen twee minuten laten registreren. Namens al die mensen die zitten te wachten op een donor alvast hartelijk dank!